Ett eller två andranamn?
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    Ett eller två andranamn?

    Vår dotter föddes den 17 oktober och efter mycket velande valde vi namnen Eleanor May (Ellie-May)
    Vi älskar båda två Olivia, vilket var vårt andra alternativ. Känns tråkigt att inte ha med Olivia i namnet eftersom vi båda älskar det, samtidigt har våra andra barn bara ett andranamn.

    Hur hade ni gjort? Lagt till Olivia så det blir Eleanor Olivia May, eller hoppat över Olivia?
    Nathan Darcy 080127
    James Ashley 100316
    Eleanor May 131017
    Rowan Jacoby f/d 090507

  2. 1
    Ett eller två andranamn? Vår dotter föddes den 17 oktober och efter mycket velande valde vi namnen Eleanor May (Ellie-May)
    Vi älskar båda två Olivia, vilket var vårt andra alternativ. Känns tråkigt att inte ha med Olivia i namnet eftersom vi båda älskar det, samtidigt har våra andra barn bara ett andranamn.

    Hur hade ni gjort? Lagt till Olivia så det blir Eleanor Olivia May, eller hoppat över Olivia?
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    Jag tycker Eleanor Olivia May är jätte fint. Ta det!
  4. 2
    Jag tycker Eleanor Olivia May är jätte fint. Ta det!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Eleanor Olivia May låter jättefint ihop men tycker att det blir mer långsökt att kalla henne Ellie-May då? Men jag tycker inte att ni ska avstå bara för att syskonen endast har två namn var.
  6. 3
    Eleanor Olivia May låter jättefint ihop men tycker att det blir mer långsökt att kalla henne Ellie-May då? Men jag tycker inte att ni ska avstå bara för att syskonen endast har två namn var.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar