Behöver pepp
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    Behöver pepp

    Hej jag har en dotter på 19 månader innan hon kom till världen hade jag 5 mf och nyligen bestämde vi oss för att försöka i gen och för en vecka sedan fick jag mitt 6 e mf i v 6.Samtliga mf har varit i v 5 -6.När jag väntade min dotter så var jag med i en studie hos Lennart Blomqvist i Borås (axetylsalisylsyra) dessvärre får man bara vara med en gång.på måndag ska jag till en privat kvinnoklinik och behöver verkligen all hjälp förslag på behandlingsmetoder.Ser inget ljus just nu och ska man lyssna på allmänheten så får jag väl vara glad att jag har 2 friska barn.Har även en son på 11 år från ett tidigare förhållande.kan även tillägga att en del prover har jag och min man redan gjort där man inte hittade några fel mvh och lycka till er andra som kämpar
  2. 1
    Behöver pepp Hej jag har en dotter på 19 månader innan hon kom till världen hade jag 5 mf och nyligen bestämde vi oss för att försöka i gen och för en vecka sedan fick jag mitt 6 e mf i v 6.Samtliga mf har varit i v 5 -6.När jag väntade min dotter så var jag med i en studie hos Lennart Blomqvist i Borås (axetylsalisylsyra) dessvärre får man bara vara med en gång.på måndag ska jag till en privat kvinnoklinik och behöver verkligen all hjälp förslag på behandlingsmetoder.Ser inget ljus just nu och ska man lyssna på allmänheten så får jag väl vara glad att jag har 2 friska barn.Har även en son på 11 år från ett tidigare förhållande.kan även tillägga att en del prover har jag och min man redan gjort där man inte hittade några fel mvh och lycka till er andra som kämpar
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Jisses vad tufft att få så många mf, jag är imponerad att ni kämpar på! Först bli lycklig att bli gravid, sen bli besviken gång på gång.. Jag håller tummarna för dig!
  4. 2
    Jisses vad tufft att få så många mf, jag är imponerad att ni kämpar på! Först bli lycklig att bli gravid, sen bli besviken gång på gång.. Jag håller tummarna för dig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar