Hade ingen mens i januari men antar att min kropp inte är i sin ordning efter att jag slutade med mina p-piller i juni förra året..... Har bara haft två mensblödningar efter det. Började känna mig öm brösten igår och hade en genomskinlig geleaktig flytning igår och idag. Har testat med ägglossningstest från testlagret några dagar eftersom jag inte har riktig koll på min cykel.... testade idag på morgonen men tycker de är svåra att läsa av (eller är det jag som är dum, haha...), hade ett paket med clear blue digital ägglossningstest liggandes hemma och testade med ett sådant nu efter lunch och det blev en glad gubbe alltså ägglossning Får bli lite mys ikväll då
Skönt att veta att kroppen fungerar.... Man blir ju nästan pirrig i magen.... Skulle ju nästan kunna påstå att detta blir vårt första seriösa försök eftersom jag inte har vetat exakt när ÄL varit och kanske inte heller prickat rätt, håll tummar och tår i alla fall för att min cykel skall fortsätta vara regelbunden. Fast helst av allt att ett barn blir till