Emmaljunga Viking
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Emmaljunga Viking

    Hej allihopa!
    Är det ngn som har erfarenhet av denna vagn? För- och nackdelar?
  2. 1
    Emmaljunga Viking Hej allihopa!
    Är det ngn som har erfarenhet av denna vagn? För- och nackdelar?
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Jag är också nyfiken Har varit och provkört den i affären och jag gillar den. Men funderar på den eller brio go... Brio go är lite större och dyrare....
  4. 2
    Jag är också nyfiken Har varit och provkört den i affären och jag gillar den. Men funderar på den eller brio go... Brio go är lite större och dyrare....
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Vi blev helt förälskade i den när vi var och provkörde, men när vi tänkte efter så behöver vi inte ha en så liten vagn utan det blev en Emmaljunga Nitro istället. Den är lite större, men blir ungefär lika stor när man viker ihop den, samt att den känns i princip lika smidig som Vikingen.
  6. 3
    Vi blev helt förälskade i den när vi var och provkörde, men när vi tänkte efter så behöver vi inte ha en så liten vagn utan det blev en Emmaljunga Nitro istället. Den är lite större, men blir ungefär lika stor när man viker ihop den, samt att den känns i princip lika smidig som Vikingen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar