tog mig i kragen
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2013
    #1

    tog mig i kragen

    ...ringde alltså till Reproduktionsmedicinskt centrum o frågade hur det var med våra blodprover som vi lämnade i december o sen struntade fullkomligt i när vi såg plusset! Då var jag ju så nöjd att få ringa o säga att vi inte behövde lämna något mer...Jag fick iallfall svar per telefon idag att det bara var HIV o Hepatit vi båda lämnat och som hon sa att ifall de hade visat något så hade de såklart hört av sig ändå! mitt sköldkörtel prov var oxå helt normalt så det är bara att hoppas att det inte tar 13 försök denna gång att få se ett plus! tack tjejer för att ni säger åt mig att ringa o kolla!
  2. 1
    tog mig i kragen ...ringde alltså till Reproduktionsmedicinskt centrum o frågade hur det var med våra blodprover som vi lämnade i december o sen struntade fullkomligt i när vi såg plusset! Då var jag ju så nöjd att få ringa o säga att vi inte behövde lämna något mer...Jag fick iallfall svar per telefon idag att det bara var HIV o Hepatit vi båda lämnat och som hon sa att ifall de hade visat något så hade de såklart hört av sig ändå! mitt sköldkörtel prov var oxå helt normalt så det är bara att hoppas att det inte tar 13 försök denna gång att få se ett plus! tack tjejer för att ni säger åt mig att ringa o kolla!
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa,

    Jag sitter och arbetar med ett projekt där jag undersöker infertilitet. Jag skulle vara mycket tacksam om du som kvinna i den här situationen, tar sig tid att svara på några frågor. Enkäten är anonym och kommer endast att visas statist i tårtmodeller. Jag tackar på förhand för din hjälp Hälsningar My



    Link till frågeformulär:


    https://docs.google.com/forms/d/1iQx...Rc93g/viewform
  4. 2
    Till alla kvinnor som är ofrivilligt barnlösa,

    Jag sitter och arbetar med ett projekt där jag undersöker infertilitet. Jag skulle vara mycket tacksam om du som kvinna i den här situationen, tar sig tid att svara på några frågor. Enkäten är anonym och kommer endast att visas statist i tårtmodeller. Jag tackar på förhand för din hjälp Hälsningar My



    Link till frågeformulär:


    https://docs.google.com/forms/d/1iQx...Rc93g/viewform
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar