ska man börja dejta online?
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    ska man börja dejta online?

    Min kollega har gått med i denna sida och tycker att den är jättebra. http://uniformkontakt.se/

    Nu propsar hon på att jag också ska gå med. Vi jobbar ju båda som sjuksköterskor och detta är en dejtingsida för personer i uniformsyrken. Vilket i och för sig tilltalar mig.

    Men vågar jag prova? Har varit singel i fem år och har två barn och känner att det är hög tid att hitta någon.

    Men är nätdejting verkligen något för mig? Jag menar min kollega är betydligt yngre än mig, så det ligger kanske i tiden. Men för en kvinna i övre medelåldern att sitta på nätet,,,,jag vet inte. Å andre sidan känner jag att jag vill prova på något nytt.1

    Någon som har erfarenhet av nätdejting? Vad är er uppfattning? Ska jag ge det en chans?

    tacksam för svar!
  2. 1
    ska man börja dejta online? Min kollega har gått med i denna sida och tycker att den är jättebra. http://uniformkontakt.se/

    Nu propsar hon på att jag också ska gå med. Vi jobbar ju båda som sjuksköterskor och detta är en dejtingsida för personer i uniformsyrken. Vilket i och för sig tilltalar mig.

    Men vågar jag prova? Har varit singel i fem år och har två barn och känner att det är hög tid att hitta någon.

    Men är nätdejting verkligen något för mig? Jag menar min kollega är betydligt yngre än mig, så det ligger kanske i tiden. Men för en kvinna i övre medelåldern att sitta på nätet,,,,jag vet inte. Å andre sidan känner jag att jag vill prova på något nytt.1

    Någon som har erfarenhet av nätdejting? Vad är er uppfattning? Ska jag ge det en chans?

    tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Försöka duger

    Det fungerade inte för mig, fast det var ett antal år sedan så jag borde kanske försöka på nytt.
    Däremot är jag väldigt tveksam till just den siten: Vill man träffa någon vars krav handlar om att man skall ha en uniform!? Vore det inte rimligare att försöka hitta någon som i första hand ser till människan?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Försöka duger Det fungerade inte för mig, fast det var ett antal år sedan så jag borde kanske försöka på nytt.
    Däremot är jag väldigt tveksam till just den siten: Vill man träffa någon vars krav handlar om att man skall ha en uniform!? Vore det inte rimligare att försöka hitta någon som i första hand ser till människan?
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Lite reklamvarning på det där inlägget, tror jag. Preciiiiiiis samma dök upp häromdagen i singelgruppen på en annan sajt jag hänger på. Sen hjälper det inte heller när inläggsskrivaren varit medlem i maximalt tre dagar...
  6. 3
    Lite reklamvarning på det där inlägget, tror jag. Preciiiiiiis samma dök upp häromdagen i singelgruppen på en annan sajt jag hänger på. Sen hjälper det inte heller när inläggsskrivaren varit medlem i maximalt tre dagar...
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Rätt dålig reklam får jag säga

    Ja, med tanke på att min instinktiva reaktion var att det lät som en riktigt usel site...
    Känns som om de som startade den inte tänkte till riktigt. Eller så söker de bara likasinnade. Varsågoda.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Rätt dålig reklam får jag säga Ja, med tanke på att min instinktiva reaktion var att det lät som en riktigt usel site...
    Känns som om de som startade den inte tänkte till riktigt. Eller så söker de bara likasinnade. Varsågoda.
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Jag vet många som hittat sin partner via nätdejting. Men jag själv är försiktig- för feg. Men jag vill heller inte dra in någon man helt i mitt liv. Jag trivs bäst att iaf bo ensam. Träffas ibland är okej. Jag är sjuk (rygg o bäcken). Jag började på ny behandling för två månader sen.
    Nu äter jag lunch med honom efter varje behandling...
    Jättetrevligt
  10. 5
    Jag vet många som hittat sin partner via nätdejting. Men jag själv är försiktig- för feg. Men jag vill heller inte dra in någon man helt i mitt liv. Jag trivs bäst att iaf bo ensam. Träffas ibland är okej. Jag är sjuk (rygg o bäcken). Jag började på ny behandling för två månader sen.
    Nu äter jag lunch med honom efter varje behandling...
    Jättetrevligt
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Det måste vi testa, har kompisar i både Postnorduniform och coopuniform, själv glider jag i min taxiuniform. Uniform e ju ett vitt begrepp så sajten e nog öppen för de flesta yrkena...... Vi syns på sajten för oss i uniform
  12. 6
    Det måste vi testa, har kompisar i både Postnorduniform och coopuniform, själv glider jag i min taxiuniform. Uniform e ju ett vitt begrepp så sajten e nog öppen för de flesta yrkena...... Vi syns på sajten för oss i uniform
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Kanonsite, det är helt gratis att regestrera sig och skapa ett konto så man kan titta på andra singlar och se vilka som besökt dig. men en SERIÖS sajt talar om vad det kostar innan man skapar ett konto för att bli VIP!!!!!!
  14. 7
    Kanonsite, det är helt gratis att regestrera sig och skapa ett konto så man kan titta på andra singlar och se vilka som besökt dig. men en SERIÖS sajt talar om vad det kostar innan man skapar ett konto för att bli VIP!!!!!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar