Järntabletterna
Septemberbarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Järntabletterna

    Flera som har problem med järntabletterna? Min mage fixar inte ens två i veckan, blir hård i magen. Min bm vill att jag ska äta varannan dag
  2. 1
    Järntabletterna Flera som har problem med järntabletterna? Min mage fixar inte ens två i veckan, blir hård i magen. Min bm vill att jag ska äta varannan dag
  3. Anonym
    #2
    För mig funkar det om jag äter kiwi eller päron i samband med att jag tar tabletterna.

    För mig är det värre med smaken, tycker de smakar urk den här gången. Det är inget jag minns från förra gången. Har riktigt svårt att få i mig dem, smaken sitter i länge efteråt.
  4. 2
    För mig funkar det om jag äter kiwi eller päron i samband med att jag tar tabletterna.

    För mig är det värre med smaken, tycker de smakar urk den här gången. Det är inget jag minns från förra gången. Har riktigt svårt att få i mig dem, smaken sitter i länge efteråt.
  5. Anonym
    #3
    Förra gången hade jag dom absolut svagaste som fanns, dom har tyvärr utgått. Då gick det jätte bra, får nog ringa min bm och höra hur jag ska göra
  6. 3
    Förra gången hade jag dom absolut svagaste som fanns, dom har tyvärr utgått. Då gick det jätte bra, får nog ringa min bm och höra hur jag ska göra
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    katrinplommon funkar ganska bra
  8. 4
    katrinplommon funkar ganska bra
  9. Anonym
    #5
    Drick dubbel rekommenderad dos blutsaft. Prata med barnmorska om du är orolig. Jag hade jätteproblem med magen och det hjälpte mig. Lycka till!
  10. 5
    Drick dubbel rekommenderad dos blutsaft. Prata med barnmorska om du är orolig. Jag hade jätteproblem med magen och det hjälpte mig. Lycka till!
  11. Medlem sedan
    Jan 2014
    #6
    Jag är nere på 2 i veckan och stenhprd i magen. Funkar inte för mig.
  12. 6
    Jag är nere på 2 i veckan och stenhprd i magen. Funkar inte för mig.
  13. Anonym
    #7
    Blutsaft kan du köpa på Apoteket och har samma effekt. Och är jättesnällt mot magen.
  14. 7
    Blutsaft kan du köpa på Apoteket och har samma effekt. Och är jättesnällt mot magen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar