Lite funderingar
Försöker bli med barn
  1. Nr4/15
    #1

    Lite funderingar

    Har hört flera som inte har blivit gravida när dom har använt glidmedel, vissa innehåller spermiedödande medel och andra verkar göra så att spermierna inte trivs sen har jag bekanta som försökt få barn i över ett år och när hon slutade använda Lactacyd tvål så blev dom gravida direkt, kan ju vara värt att tänka på och testa iaf.
    Nån annan som har hört liknande rykten om olika produkter
  2. 1
    Lite funderingar Har hört flera som inte har blivit gravida när dom har använt glidmedel, vissa innehåller spermiedödande medel och andra verkar göra så att spermierna inte trivs sen har jag bekanta som försökt få barn i över ett år och när hon slutade använda Lactacyd tvål så blev dom gravida direkt, kan ju vara värt att tänka på och testa iaf.
    Nån annan som har hört liknande rykten om olika produkter
  3. Medlem sedan
    Feb 2012
    #2
    Det där med glidmedlet stämmer, men det finns glidmedel nu som är mer till att hjälpa spermierna t.om! Tror att det är clearblue som har det. Det heter fertilitetsglidmedel har jag för mig!
  4. 2
    Det där med glidmedlet stämmer, men det finns glidmedel nu som är mer till att hjälpa spermierna t.om! Tror att det är clearblue som har det. Det heter fertilitetsglidmedel har jag för mig!
  5. Redo för 2:an
    #3
    Använder varken det ena eller det andra, så hjälper ju tyvärr inte att sluta heller
  6. 3
    Använder varken det ena eller det andra, så hjälper ju tyvärr inte att sluta heller
  7. Nr 4/15
    #4
    Vad synd Jag använder Lactacyd men det har jag gjort i alla år och inte haft problem med att bli gravid så jag fortsätter nog med det
  8. 4
    Vad synd Jag använder Lactacyd men det har jag gjort i alla år och inte haft problem med att bli gravid så jag fortsätter nog med det
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar