v24 idag..
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    v24 idag..

    Gravid appen var så snäll att tala om att jag idag gick in i v24, men inte förens några timmar senare så slog de mig att om 12 v så kan jag ha dom här (hoppas dom kommer i v 36 iallafall). 12 v är ingenting, den tiden kommer gå jätte fort...känns som att de är dags att börja "boa" på allvar snart har ju inte ens en gardinstång i de rummet än
  2. 1
    v24 idag.. Gravid appen var så snäll att tala om att jag idag gick in i v24, men inte förens några timmar senare så slog de mig att om 12 v så kan jag ha dom här (hoppas dom kommer i v 36 iallafall). 12 v är ingenting, den tiden kommer gå jätte fort...känns som att de är dags att börja "boa" på allvar snart har ju inte ens en gardinstång i de rummet än
  3. Anonym
    #2
    Vilken härlig känsla. Jag är i vecka 20 och fick idag veta att vi ska ha en flicka så jag flyger på moln här hemma.
    Nu blev det så verkligt så jag börjar också fundera på att köpa saker till bebisen.
  4. 2
    Vilken härlig känsla. Jag är i vecka 20 och fick idag veta att vi ska ha en flicka så jag flyger på moln här hemma.
    Nu blev det så verkligt så jag börjar också fundera på att köpa saker till bebisen.
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Grattis det gör du helt rätt i
  6. 3
    Grattis det gör du helt rätt i
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar