Veckans bästa?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Veckans bästa?

    Hur har er vecka varit?
    Mina bästa denna vecka:
    -Varit på konferens med övernattning med trevliga kollegor och fått lite ny inspiration i jobbet
    - Träffade en gammal kollega på konferensen, jätteroligt att ses!
    -Träffat en kär, gammal vän som jag inte haft kontakt med på länge pga av hennes man som hon nu separerat ifrån. Kändes som igår vi sågs
    - Fått ut en gästbloggpost på en mycket bra sajt- det börjar rulla på nu
    - Har kurshelg på kostkonsulten. Jätteinspirerande dag idag som dessutom slutade med ett erbjudande att få praktisera och eventuellt köra matlagningskurser hos kursledaren) Som sagt, det börjar röra på sig
    www.katjasmat.se
    mumsigt för stora och små
  2. 1
    Veckans bästa? Hur har er vecka varit?
    Mina bästa denna vecka:
    -Varit på konferens med övernattning med trevliga kollegor och fått lite ny inspiration i jobbet
    - Träffade en gammal kollega på konferensen, jätteroligt att ses!
    -Träffat en kär, gammal vän som jag inte haft kontakt med på länge pga av hennes man som hon nu separerat ifrån. Kändes som igår vi sågs
    - Fått ut en gästbloggpost på en mycket bra sajt- det börjar rulla på nu
    - Har kurshelg på kostkonsulten. Jätteinspirerande dag idag som dessutom slutade med ett erbjudande att få praktisera och eventuellt köra matlagningskurser hos kursledaren) Som sagt, det börjar röra på sig
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hmm, här får jag anstränga mig för att hitta något verkligt positivt. Veckan var full av stress, regnväder, blöta skor och stora problem med mobiltelefonen...

    * I söndags kändes mina fötter lätta när jag joggade och det gick bättre än på länge.
    * Vi hade en trevlig tur till Farsta i helgen och plockade nässlor.
  4. 2
    Hmm, här får jag anstränga mig för att hitta något verkligt positivt. Veckan var full av stress, regnväder, blöta skor och stora problem med mobiltelefonen...

    * I söndags kändes mina fötter lätta när jag joggade och det gick bättre än på länge.
    * Vi hade en trevlig tur till Farsta i helgen och plockade nässlor.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar