Invigde gåstavarna idag
Träning
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Invigde gåstavarna idag

    Var ute en timme och en kvart. Det kändes bra. Jag har saknat den där helkroppsliga träningen när jag bara springer. Nu när jag kör stavgång som längdskidåkare på sommarträning känns det bättre än att köra det som tant... :P (Ja jag vet att jag är jättetöntig!)
  2. 1
    Invigde gåstavarna idag Var ute en timme och en kvart. Det kändes bra. Jag har saknat den där helkroppsliga träningen när jag bara springer. Nu när jag kör stavgång som längdskidåkare på sommarträning känns det bättre än att köra det som tant... :P (Ja jag vet att jag är jättetöntig!)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Härligt!
  4. 2
    Härligt!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Bra jobbat! Du får rapportera det kändes i armarna efteråt.

    På tal om fånigt så gör jag indianhopp i smyg när jag är ute och springer. Det är oerhört fånigt, men effektivt för att stärka kroppen.
    Ha det gott!
  6. 3
    Bra jobbat! Du får rapportera det kändes i armarna efteråt.

    På tal om fånigt så gör jag indianhopp i smyg när jag är ute och springer. Det är oerhört fånigt, men effektivt för att stärka kroppen.
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Jodå, det kändes. När jag var ute och gick kändes det mest i armarna, men när jag kom tillbaka kändes det bara i axlarna. Jag vet inte varför det blev olika, men jag lär ju ha tränat armar och axlar i alla fall.

    Indianhopp är ju kul! Det som är kul ÄR inte fånigt, även om det kanske känns så. :-)
  8. 4
    Jodå, det kändes. När jag var ute och gick kändes det mest i armarna, men när jag kom tillbaka kändes det bara i axlarna. Jag vet inte varför det blev olika, men jag lär ju ha tränat armar och axlar i alla fall.

    Indianhopp är ju kul! Det som är kul ÄR inte fånigt, även om det kanske känns så. :-)
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Jag har med barnen i spåret då och då - då kan man hoppa hur fåniga hopp som helst
  10. 5
    Jag har med barnen i spåret då och då - då kan man hoppa hur fåniga hopp som helst
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Det är väl det bästa med att ha barn, att man har en ursäkt för att vara fånig i alla sammanhang!
  12. 6
    Det är väl det bästa med att ha barn, att man har en ursäkt för att vara fånig i alla sammanhang!
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Word!
  14. 7
    Word!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Eller hur? Man får hoppsa över skolgården, skratta högst på bion, leka i vattenbrynet och allt möjligt annat! Ser redan fram emot att spela strandtennis med ungarna i Spanien i juli!!
  16. 8
    Eller hur? Man får hoppsa över skolgården, skratta högst på bion, leka i vattenbrynet och allt möjligt annat! Ser redan fram emot att spela strandtennis med ungarna i Spanien i juli!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar