Godmorgon !
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Godmorgon !

    Jag äter min frukost, och är på väg till dagens elev. Gubben lagar lasagne, någon dammsuger. Någon gång under dagen kommer svärmor med man hit.
  2. 1
    Godmorgon ! Jag äter min frukost, och är på väg till dagens elev. Gubben lagar lasagne, någon dammsuger. Någon gång under dagen kommer svärmor med man hit.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej

    Är i ett soligt Dorset. Har varit till marknaden och ätit lunch. Ska åka och titta på havet om en stund.
  4. 2
    Hej hej

    Är i ett soligt Dorset. Har varit till marknaden och ätit lunch. Ska åka och titta på havet om en stund.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Skall till din sida av Kanalen i morgon. Tror du en bomullsjacka + tunn tröja + t-shirt räcker? Vi skall gà mycket och jag har ingen lust att bära med en otymplig parka. Det skall visst inte regna heller.
  6. 3
    Skall till din sida av Kanalen i morgon. Tror du en bomullsjacka + tunn tröja + t-shirt räcker? Vi skall gà mycket och jag har ingen lust att bära med en otymplig parka. Det skall visst inte regna heller.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Idag körde jag med långärmad plus kofta. Om ni är i stan räcker nog vad du tänkte.
  8. 4
    Idag körde jag med långärmad plus kofta. Om ni är i stan räcker nog vad du tänkte.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar