BF i November 2014
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2014
    #1

    BF i November 2014

    Jag fick för inte så länge sedan veta att jag var gravid. Är nu i vecka 9 (8+4)!
    Och jag är beräknad att föda den 16 november i år. Jag undrar nu hur många relativt unga som ska föda i samma månad? Skulle va kul om man kan ha kontakt med några nyblivna mammor och även träffas på fika och lek då man är mamma ledig.

    Jag är själv 20 år fyller 21 i september.
  2. 1
    BF i November 2014 Jag fick för inte så länge sedan veta att jag var gravid. Är nu i vecka 9 (8+4)!
    Och jag är beräknad att föda den 16 november i år. Jag undrar nu hur många relativt unga som ska föda i samma månad? Skulle va kul om man kan ha kontakt med några nyblivna mammor och även träffas på fika och lek då man är mamma ledig.

    Jag är själv 20 år fyller 21 i september.
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Hej, kul att man hittade någon här som också ska ha bebis i november. Jag är beräknad att få den 27.
    Vart bor du nånstans?? Själv bor jag i Småland. Skulle vara kul att få kontakt med någon som man kan prata med under graviditeten och även efter

    Mvh Camilla
  4. 2
    Hej, kul att man hittade någon här som också ska ha bebis i november. Jag är beräknad att få den 27.
    Vart bor du nånstans?? Själv bor jag i Småland. Skulle vara kul att få kontakt med någon som man kan prata med under graviditeten och även efter

    Mvh Camilla
  5. Medlem sedan
    Mar 2014
    #3
    Hej! Jag bor i Stockholm och det skulle va jätte kul att ha någon att prata med Jag har dessutom fått ny BF datum till den 27 november haha
  6. 3
    Hej! Jag bor i Stockholm och det skulle va jätte kul att ha någon att prata med Jag har dessutom fått ny BF datum till den 27 november haha
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Okej, det var en bit, men absolut skulle det vara jätte kul att prata med någon ändå
    Om du vill så kanske vi kan mejla varann på mejlen istället?
    Vad häftigt att du också har fått samma bf som jag
    Men då måste du också vara i vecka 14+2 som jag då alltså det var ju jätte häftigt!
  8. 4
    Okej, det var en bit, men absolut skulle det vara jätte kul att prata med någon ändå
    Om du vill så kanske vi kan mejla varann på mejlen istället?
    Vad häftigt att du också har fått samma bf som jag
    Men då måste du också vara i vecka 14+2 som jag då alltså det var ju jätte häftigt!
  9. Medlem sedan
    May 2014
    #5
    Glömde ju givetvis nämna vilken mejl jag har, men det är [email protected]
  10. 5
    Glömde ju givetvis nämna vilken mejl jag har, men det är [email protected]
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar