På tal om Gokväll..
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2013
    #1

    På tal om Gokväll..

    ..och andra TV-program som riktar sig ändå till de något äldre - hur kan det komma sig att det inte finns en enda gammal programledare på TV? En som inte är full av botox-sprutor eller annat, bara helt vanlig gammal och pigg, och med massvis av erfarenhet? Efterlyser lite mer mångfald på TV.
  2. 1
    På tal om Gokväll.. ..och andra TV-program som riktar sig ändå till de något äldre - hur kan det komma sig att det inte finns en enda gammal programledare på TV? En som inte är full av botox-sprutor eller annat, bara helt vanlig gammal och pigg, och med massvis av erfarenhet? Efterlyser lite mer mångfald på TV.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #2
    Men, hur skulle det se ut. Herregud!
  4. 2
    Men, hur skulle det se ut. Herregud!
  5. Medlem sedan
    Apr 2013
    #3
    De borde verkligen testa. Eller är det så att när man är 65+ relaterar man lika lätt till en 30-åring?
  6. 3
    De borde verkligen testa. Eller är det så att när man är 65+ relaterar man lika lätt till en 30-åring?
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Hu skall ungdomarna - framtidens TV-tittare - kunna identifiera sig, om det bara är en massa russin i rutan?
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  8. 4
    Hu skall ungdomarna - framtidens TV-tittare - kunna identifiera sig, om det bara är en massa russin i rutan?
  9. Medlem sedan
    Apr 2013
    #5
    De kollar ju inte på TV, utan mest på sina surfplattor. Då väljer de vad de vill se. TV lär nog dö ut snart, i den form det är nu. Känns ganska omodernt..
  10. 5
    De kollar ju inte på TV, utan mest på sina surfplattor. Då väljer de vad de vill se. TV lär nog dö ut snart, i den form det är nu. Känns ganska omodernt..
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Nejdå, bara TV-cheferna sätter in ännu yngre programledare, så ordnar det sig.
  12. 6
    Nejdå, bara TV-cheferna sätter in ännu yngre programledare, så ordnar det sig.
  13. Medlem sedan
    Apr 2013
    #7
    Min 9-åring har rätt slät hud och kan läsa innantill?
  14. 7
    Min 9-åring har rätt slät hud och kan läsa innantill?
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Finns ju hur många äldre som helst men..

    då klagas det som fn att det bara är gubbar och kärringar som har suttit för länge. Aldrig är det gott nog.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 8
    Finns ju hur många äldre som helst men.. då klagas det som fn att det bara är gubbar och kärringar som har suttit för länge. Aldrig är det gott nog.
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Perfekt! TV:s framtid är räddad! Hip-hoparna kommer att flockas framför rutan!
  18. 9
    Perfekt! TV:s framtid är räddad! Hip-hoparna kommer att flockas framför rutan!
  19. Medlem sedan
    Apr 2013
    #10
    Vilka på tv är gamla, över 70 typ? Och tillåts se ut som sin ålder då?
  20. 10
    Vilka på tv är gamla, över 70 typ? Och tillåts se ut som sin ålder då?
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Vi ska fn inte ha..

    några 70-åringar som sitter och gaggar i tv. Släpp in ungdomen, de behöver jobben istället. Vi har tillräckligt stor ungdomsarbetslöshet ändå. Släng ut alla över 65, möjligtvis de kan få vikariera lite.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Vi ska fn inte ha.. några 70-åringar som sitter och gaggar i tv. Släpp in ungdomen, de behöver jobben istället. Vi har tillräckligt stor ungdomsarbetslöshet ändå. Släng ut alla över 65, möjligtvis de kan få vikariera lite.
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Bengt Magnusson närmar sig väl 100?
  24. 12
    Bengt Magnusson närmar sig väl 100?
  25. Medlem sedan
    Apr 2013
    #13
    Undrade mest eftersom du skrev att de var hur många som helst. Men det är de nog kanske inte då.
  26. 13
    Undrade mest eftersom du skrev att de var hur många som helst. Men det är de nog kanske inte då.
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Jag tänkte mig...

    mer gruppen 40-65 år. Där tycker jag det finns hur många som helst.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Jag tänkte mig... mer gruppen 40-65 år. Där tycker jag det finns hur många som helst.
  29. Medlem sedan
    Apr 2013
    #15
    63.
  30. 15
    63.
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    hehe ja och om man..

    går på rösten så låter det så.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    hehe ja och om man.. går på rösten så låter det så.
  33. Medlem sedan
    Aug 2013
    #17
    Ja, just det.
  34. 17
    Ja, just det.
  35. Medlem sedan
    Apr 2013
    #18
    Jo det gör det-vissa verkar få leda ALLA tv- program, som Renee Nyberg och Agneta Sjödin..
  36. 18
    Jo det gör det-vissa verkar få leda ALLA tv- program, som Renee Nyberg och Agneta Sjödin..
  37. Medlem sedan
    Dec 2005
    #19
    Närmare 100 än 0?
  38. 19
    Närmare 100 än 0?
  39. Medlem sedan
    Apr 2013
    #20
    Inte alls - hellre mörk röst än nån ljus. Där kan man snacka om manlighet om något, med rösten
  40. 20
    Inte alls - hellre mörk röst än nån ljus. Där kan man snacka om manlighet om något, med rösten
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar