BIM?!
Försöker bli med barn
  1. Nr 4/15
    #1

    BIM?!

    Ok dax för ny BIM-lista även om jag inte tror speciellt på den här månaden, fick ju bara myst 1 gång under ÄL men kanske kanske

    BIM

    Nr 4/15 den 23/4
  2. 1
    BIM?! Ok dax för ny BIM-lista även om jag inte tror speciellt på den här månaden, fick ju bara myst 1 gång under ÄL men kanske kanske

    BIM

    Nr 4/15 den 23/4
  3. Redo för 2:an
    #2
    [QUOTE=

    BIM

    Nr 4/15 den 23/4
    Redo för 2:an, den 23/4 [/QUOTE]

    vet att jag inte ska hålla så bra koll den här månaden då vi egentligen inte försökt något, men är ju störtomöjligt att inte ha åtminstone lite koll.
  4. 2
    [QUOTE=

    BIM

    Nr 4/15 den 23/4
    Redo för 2:an, den 23/4 [/QUOTE]

    vet att jag inte ska hålla så bra koll den här månaden då vi egentligen inte försökt något, men är ju störtomöjligt att inte ha åtminstone lite koll.
  5. Redo för 2:an
    #3
    BIM


    Nr 4/15 den 23/4
    Redo för 2:an, den 23/4
  6. 3
    BIM


    Nr 4/15 den 23/4
    Redo för 2:an, den 23/4
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Det är ju omöjligt att inte ha koll, det går ju automatiskt att man räknar dagar och känner efter på varje liten förändring i kroppen sen att jag har väldigt tydliga ÄL-känningar gör det ju inte lättare. Fast den här månaden jagade vi inte tillfällen till sex under ÄL utan hade sex 1 gång för att vi ville så kanske
  8. 4
    Det är ju omöjligt att inte ha koll, det går ju automatiskt att man räknar dagar och känner efter på varje liten förändring i kroppen sen att jag har väldigt tydliga ÄL-känningar gör det ju inte lättare. Fast den här månaden jagade vi inte tillfällen till sex under ÄL utan hade sex 1 gång för att vi ville så kanske
  9. Medlem sedan
    Dec 2013
    #5

    BIM?!

    hoppas hoppas att det är er tur nu :-)
  10. 5
    BIM?! hoppas hoppas att det är er tur nu :-)
  11. Nr 4/15
    #6
    Tack hoppas oxå
  12. 6
    Tack hoppas oxå
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar