Tisdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tisdag,

    förhörsdag, och som vanligt är jag ute i sista sekunden - men som vanligt hoppas jag ändå att få ihop det hela ! Fast idag är svärmor här, så jag kan inte riktigt jobba lika ensamt som jag brukar.
  2. 1
    Tisdag, förhörsdag, och som vanligt är jag ute i sista sekunden - men som vanligt hoppas jag ändå att få ihop det hela ! Fast idag är svärmor här, så jag kan inte riktigt jobba lika ensamt som jag brukar.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Hej hej

    Har en egendag idag. Barnen hos svärmor och mannen har åkt till jobb.
    Ska tvätta och städa lite. Köpa gummistövlar till E och innehåll till påskägg.
  4. 2
    Hej hej

    Har en egendag idag. Barnen hos svärmor och mannen har åkt till jobb.
    Ska tvätta och städa lite. Köpa gummistövlar till E och innehåll till påskägg.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hur länge stannar svärmor ?
  6. 3
    Hur länge stannar svärmor ?
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4
    Skönt med egendag, även om det alltid finns saker och ting att göra. Tvätta tycker jag går an, städa är jag sämre på (utom vad det gäller att hålla någorlunda ordning i köket !). Jag vill också ha påskäggsinnehåll !!
  8. 4
    Skönt med egendag, även om det alltid finns saker och ting att göra. Tvätta tycker jag går an, städa är jag sämre på (utom vad det gäller att hålla någorlunda ordning i köket !). Jag vill också ha påskäggsinnehåll !!
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5
    Jag tror att de (hennes man är också här) stannar till på torsdag morgon. Jag tycker inte att vi är så trevliga mot dem, som vi kanske skulle vara, men det måste ju jobbas också ! Imorgon har jag en lugnare dag, då kanske det kan bli en tur till Ikea - eller havet ! Fast vid havet finns nog varken påskägg eller lakritsfudge...
  10. 5
    Jag tror att de (hennes man är också här) stannar till på torsdag morgon. Jag tycker inte att vi är så trevliga mot dem, som vi kanske skulle vara, men det måste ju jobbas också ! Imorgon har jag en lugnare dag, då kanske det kan bli en tur till Ikea - eller havet ! Fast vid havet finns nog varken påskägg eller lakritsfudge...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar