Hur mycket betalar ni i månaden?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Anonym
    #1

    Hur mycket betalar ni i månaden?

    Hej!Kanske fel forum , men funder på hur alla gör med bredband/tv/ mobil ?Jag betalar ca 900 kr i månaden för detta tillsammans. Ca 250 kr för bredband, 250 för tv och min mobil kostar mig ca 350 i månaden! Har inte riktigt insett detta men nog måste man kunna få en bättre deal? Nu har jag dessa 3 på 3 olika företag. Tips tack för en ensammamma lost in the techjungle
  2. 1
    Hur mycket betalar ni i månaden? Hej!Kanske fel forum , men funder på hur alla gör med bredband/tv/ mobil ?Jag betalar ca 900 kr i månaden för detta tillsammans. Ca 250 kr för bredband, 250 för tv och min mobil kostar mig ca 350 i månaden! Har inte riktigt insett detta men nog måste man kunna få en bättre deal? Nu har jag dessa 3 på 3 olika företag. Tips tack för en ensammamma lost in the techjungle
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Tre olika bolag har vi.
    235 kr/månad för bredband (100/100 Mbit) - eftersom stadsnätet snart ska vara färdiguppgraderat räknar vi med att se oss om efter en ny leverantör snart. Den vi har nu är inte särskilt duktig när man har tekniska problem (kunden ska inte behöva felsöka helt och hållet på egen hand pga deras felkonfigurationer).
    308 för ComHem (Om Magine.se nånsin får 3:ans kanaler går vi sannolikt över till dem om de har tillräcklig kvalitet.)
    Ca 150 kr för min mobil (telenor - gammal typ av abonnemang där surfhastigheten inte stryps oavsett hur mycket jag surfar - byter inte eftersom de nyare abonnemangen har mycket sämre villkor)

    Jag kommer alltså upp i 693 kr/månad. Sedan tillkommer makens och barnens telefonabonnemang. (Maken ca 120 kr/månad, barnen 79 kr/månad per barn.)
  4. 2
    Tre olika bolag har vi.
    235 kr/månad för bredband (100/100 Mbit) - eftersom stadsnätet snart ska vara färdiguppgraderat räknar vi med att se oss om efter en ny leverantör snart. Den vi har nu är inte särskilt duktig när man har tekniska problem (kunden ska inte behöva felsöka helt och hållet på egen hand pga deras felkonfigurationer).
    308 för ComHem (Om Magine.se nånsin får 3:ans kanaler går vi sannolikt över till dem om de har tillräcklig kvalitet.)
    Ca 150 kr för min mobil (telenor - gammal typ av abonnemang där surfhastigheten inte stryps oavsett hur mycket jag surfar - byter inte eftersom de nyare abonnemangen har mycket sämre villkor)

    Jag kommer alltså upp i 693 kr/månad. Sedan tillkommer makens och barnens telefonabonnemang. (Maken ca 120 kr/månad, barnen 79 kr/månad per barn.)
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    220 för bredbandet bara som är fast. Comhems grundutbud för TVn ingår i hyran och det tycker jag räcker, rätt många kanaler. Jag köper kontantkort till mobilen, ringer inte så mkt på den, chattar ofta istället via internet. Köper kanske kontantkort för 100-150:- i månaden i snitt.
  6. 3
    220 för bredbandet bara som är fast. Comhems grundutbud för TVn ingår i hyran och det tycker jag räcker, rätt många kanaler. Jag köper kontantkort till mobilen, ringer inte så mkt på den, chattar ofta istället via internet. Köper kanske kontantkort för 100-150:- i månaden i snitt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar