God morgon onsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    God morgon onsdag,

    nu har jag druckit en kopp te, och jag tror att jag kryper ner i sängen en stund igen. Sover sådär sex timmar per natt, och jag tycker att det är för lite.
    Solen skiner !
  2. 1
    God morgon onsdag, nu har jag druckit en kopp te, och jag tror att jag kryper ner i sängen en stund igen. Sover sådär sex timmar per natt, och jag tycker att det är för lite.
    Solen skiner !
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    God mitt på dagen!
    Här skiner solen. Min bil gick inte igenom besiktningen men mannen försöker nu fixa den.

    Stora dottern har jag lämnat hos en ny kompis och de levererar henne igen vid sju ikväll. Hoppas det går bra.

    Lilla dottern ska på sitt första scoutläger och har varit färdig i flera timmar!
  4. 2
    God mitt på dagen!
    Här skiner solen. Min bil gick inte igenom besiktningen men mannen försöker nu fixa den.

    Stora dottern har jag lämnat hos en ny kompis och de levererar henne igen vid sju ikväll. Hoppas det går bra.

    Lilla dottern ska på sitt första scoutläger och har varit färdig i flera timmar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar