Usch nej inget massa
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    Usch nej inget massa

    sött till påsken. Jag vill ha sill, gärna med färskpotatis, gubbröra, lax och sånt.
    På vårt påskbord blir det massa gott, jag ska bidra med gräslökspannacotta och matjesill, samt nässelsoppa. Hoppas pappa lagar sin laxtartar också.
    Har ni några salta favoriter på påskbordet?
  2. 1
    Usch nej inget massa sött till påsken. Jag vill ha sill, gärna med färskpotatis, gubbröra, lax och sånt.
    På vårt påskbord blir det massa gott, jag ska bidra med gräslökspannacotta och matjesill, samt nässelsoppa. Hoppas pappa lagar sin laxtartar också.
    Har ni några salta favoriter på påskbordet?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Nässelsoppa hoppas jag också på, eller kirskålssoppa. Ägg, rökt lax, löjrom och sparris. Funderar på att göra ceviche också, bara för att det är gott. Och sill med våriga smaker, matjestårta och mormors nubbesill! Mums
  4. 2
    Nässelsoppa hoppas jag också på, eller kirskålssoppa. Ägg, rökt lax, löjrom och sparris. Funderar på att göra ceviche också, bara för att det är gott. Och sill med våriga smaker, matjestårta och mormors nubbesill! Mums
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar