present åt sextonåring tjej?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    present åt sextonåring tjej?

    Har idétorka. Vill ge något trevligt och roligt. Såklart.

    Högst femhundra kronor. Inte kläder eller skönhetsprodukter då hon har allt sånt i överflöd redan.

    Om jag ger pengarna, någon idé så det inte bara blir ett tråkigt kuvert?
  2. 1
    present åt sextonåring tjej? Har idétorka. Vill ge något trevligt och roligt. Såklart.

    Högst femhundra kronor. Inte kläder eller skönhetsprodukter då hon har allt sånt i överflöd redan.

    Om jag ger pengarna, någon idé så det inte bara blir ett tråkigt kuvert?
  3. Salander
    #2
    16-åringen jag senast firade fick presentkort på IKEA. Men hon älskar inredning.En fin blomma och pengar funkar kanske?
  4. 2
    16-åringen jag senast firade fick presentkort på IKEA. Men hon älskar inredning.En fin blomma och pengar funkar kanske?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Min dotter fyller 16 idag och hon har fått en prenumeration på en tidning, ansiktsbehandling, göra två nya piercingar smink och nya borstar till det. Vad hon fått av sin pappa vet jag ej än..
  6. 3
    Min dotter fyller 16 idag och hon har fått en prenumeration på en tidning, ansiktsbehandling, göra två nya piercingar smink och nya borstar till det. Vad hon fått av sin pappa vet jag ej än..
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Presentkort på Ticnet? Många ungdomar jag känner, skulle vilja/velat gå på konserter men tog sig inte råd eller hade inte råd.
  8. 4
    Presentkort på Ticnet? Många ungdomar jag känner, skulle vilja/velat gå på konserter men tog sig inte råd eller hade inte råd.
  9. Kerstimärta
    #5

    present åt sextonåring tjej?

    Tack snälla ni!!!
  10. 5
    present åt sextonåring tjej? Tack snälla ni!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    pengarna sätter du som strutar i ett påskris fyllt med fjädrar
  12. 6
    pengarna sätter du som strutar i ett påskris fyllt med fjädrar
  13. Medlem sedan
    Nov 2008
    #7
    Svarade dig längre upp.
  14. 7
    Svarade dig längre upp.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar