Jäkla Mary T!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jäkla Mary T!!

    Det är hennes fel att jag nu halva kvällen suttit och rest runt i snack-arkivet. Mycket runt 2006 ungefär. Oj så många då tongivande medlemmar som jag glömt bort... eller kanske förträngt Och gamla redaxare. Peter, Susanne och Eventa bl a. Snack om läckor från värdsnack, om "bråket" från när det plötsligt skulle införas krav på fullständigt personnummer för att ha ett aktivt medlemsskap (där lönade det sig för oss medlemmar att protestera faktiskt), om fN-festen (som dock ägde rum redan 2003), om fler planerade fester, om ändrat utseende i forumet... Och några relationer medlemmar emellan som gått från kyliga då till rätt varma på senate tid... Allt var inte bättre förr

    Men NU får det vara slut. Denna sockerbagare måste soooooova.
  2. 1
    Jäkla Mary T!! Det är hennes fel att jag nu halva kvällen suttit och rest runt i snack-arkivet. Mycket runt 2006 ungefär. Oj så många då tongivande medlemmar som jag glömt bort... eller kanske förträngt Och gamla redaxare. Peter, Susanne och Eventa bl a. Snack om läckor från värdsnack, om "bråket" från när det plötsligt skulle införas krav på fullständigt personnummer för att ha ett aktivt medlemsskap (där lönade det sig för oss medlemmar att protestera faktiskt), om fN-festen (som dock ägde rum redan 2003), om fler planerade fester, om ändrat utseende i forumet... Och några relationer medlemmar emellan som gått från kyliga då till rätt varma på senate tid... Allt var inte bättre förr

    Men NU får det vara slut. Denna sockerbagare måste soooooova.
  3. Nalle Blom
    #2
    God natt, jag fastnade på annat håll, ikväll.
  4. 2
    God natt, jag fastnade på annat håll, ikväll.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Jäkla S-JJ! *imt*
  6. 3
    Jäkla S-JJ! *imt*
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Av det du nämner så minns jag enbart FN-festen och minns att jag förvånades över fenomenet (att träffa personer man lärt känna på nätet IRL). Jag minns dock tonen som hjärtlig men visst var det heta diskussioner ibland.
  8. 4
    Av det du nämner så minns jag enbart FN-festen och minns att jag förvånades över fenomenet (att träffa personer man lärt känna på nätet IRL). Jag minns dock tonen som hjärtlig men visst var det heta diskussioner ibland.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar