En jävla dag :(
Ordet är fritt
  1. Gretah
    #1

    En jävla dag :(

    Vi ska ta bort min älsklingskatt idag och tårarna rinner oavbrutet. Hon har njurfel och har börjat kissa inne alldeles för ofta. Jag vill verkligen inte av helt egoistiska skäl. Hon är så vacker och den av våra katter som liksom varit min.
  2. 1
    En jävla dag :( Vi ska ta bort min älsklingskatt idag och tårarna rinner oavbrutet. Hon har njurfel och har börjat kissa inne alldeles för ofta. Jag vill verkligen inte av helt egoistiska skäl. Hon är så vacker och den av våra katter som liksom varit min.
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Fy så ledsamt...
    Och när folk säger "Jamen hon är ju så sjuk.." så gör det ju inte saken enklare för det. För man vill ju inte att ens älsklingsdjur ska VARA sjukt!

    Gråt så mycket gråt som finns, och krama på kissemissen och ge henne allt hon vill ha.
    Och en sak som är bra i alla fall är att den katten har fått vara älskad i sitt liv. Det är det inte alla katter som blir!
  4. 2
    Fy så ledsamt...
    Och när folk säger "Jamen hon är ju så sjuk.." så gör det ju inte saken enklare för det. För man vill ju inte att ens älsklingsdjur ska VARA sjukt!

    Gråt så mycket gråt som finns, och krama på kissemissen och ge henne allt hon vill ha.
    Och en sak som är bra i alla fall är att den katten har fått vara älskad i sitt liv. Det är det inte alla katter som blir!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Det är klart att du är ledsen! Att du gör rätt hjälper ju föga när hjärtat vill brista...
  6. 3
    Det är klart att du är ledsen! Att du gör rätt hjälper ju föga när hjärtat vill brista...
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Det är sorgligt och förjäkligt när man måste ta det beslutet. Jag vet, har varit med att tagit bort två hundar.
    Mys med henne, tanka dofter och goda minnen.
  8. 4
    Det är sorgligt och förjäkligt när man måste ta det beslutet. Jag vet, har varit med att tagit bort två hundar.
    Mys med henne, tanka dofter och goda minnen.
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Beklagar
  10. 5
    Beklagar
  11. Medlem sedan
    Nov 2007
    #6
    Beklagar, det är det jobbigaste med husdjur att behöva ta sådana beslut.
    Verkligen ledsamt!
  12. 6
    Beklagar, det är det jobbigaste med husdjur att behöva ta sådana beslut.
    Verkligen ledsamt!
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    Vad tråkigt! Beklagar verkligen...
  14. 7
    Vad tråkigt! Beklagar verkligen...
  15. Kerstimärta
    #8

    En jävla dag :(

    Usch, ledsamt.

    Det är det hemska med husdjur. Man måste bestämma när de ska dö. Oftast iaf.

    Besluten är jättesvåra, när man tagit dem är de dock rätt.
  16. 8
    En jävla dag :( Usch, ledsamt.

    Det är det hemska med husdjur. Man måste bestämma när de ska dö. Oftast iaf.

    Besluten är jättesvåra, när man tagit dem är de dock rätt.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Åh, jag beklagar. Vad oerhört sorgligt. Tog bort min egen katt av samma anlednig för tre år sedan
  18. 9
    Åh, jag beklagar. Vad oerhört sorgligt. Tog bort min egen katt av samma anlednig för tre år sedan
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar