Att vara långsint via...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Att vara långsint via...

    ..."igga"-knappen på öppna diskussionsfora är inte bara en sak för iggaren och den iggade, utan det får konsekvenser för hela forumet och möjligheten att föra gruppsamtal - som ju är det öppna forumets själva idé.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Att vara långsint via... ..."igga"-knappen på öppna diskussionsfora är inte bara en sak för iggaren och den iggade, utan det får konsekvenser för hela forumet och möjligheten att föra gruppsamtal - som ju är det öppna forumets själva idé.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Håller med här också. Det är väldigt dumt.
  4. 2
    Håller med här också. Det är väldigt dumt.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Jag har inte lärt mig uppskatta ignorerafunktionen och tvivlar på att någon skulle sakna den om den togs bort..Har inte känt behov av den öht och de ggr jag blivit ignorerad så har det visat sig vara ett misstag. Tycker det är tramsigt på ett forum för vuxna.
  6. 3
    Jag har inte lärt mig uppskatta ignorerafunktionen och tvivlar på att någon skulle sakna den om den togs bort..Har inte känt behov av den öht och de ggr jag blivit ignorerad så har det visat sig vara ett misstag. Tycker det är tramsigt på ett forum för vuxna.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Kan bara instämma, Nike1234!
  8. 4
    Kan bara instämma, Nike1234!
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Intressant, också, när man lägger ansvaret för långsinthet på motparten. I t.ex. rättsfall brukar båda parter höras och en oberoende, tredje part avgöra hur ansvaret skall fördelas och hur situationen, förhoppningsvis, skall kunna lösas.
  10. 5
    Intressant, också, när man lägger ansvaret för långsinthet på motparten. I t.ex. rättsfall brukar båda parter höras och en oberoende, tredje part avgöra hur ansvaret skall fördelas och hur situationen, förhoppningsvis, skall kunna lösas.
  11. Kerstimärta
    #6

    Att vara långsint via...

    Håller med till fullo!
  12. 6
    Att vara långsint via... Håller med till fullo!
  13. Kerstimärta
    #7

    Att vara långsint via...

    En till grej är ju fantastiskt intressant. Att många anser att det ska gälla alltid. Ignoreringar.

    Samt att personer som då blivit ignorerade anser att då gäller detta till döddagar. Även om den som ignorerat häver sin ignorering.
  14. 7
    Att vara långsint via... En till grej är ju fantastiskt intressant. Att många anser att det ska gälla alltid. Ignoreringar.

    Samt att personer som då blivit ignorerade anser att då gäller detta till döddagar. Även om den som ignorerat häver sin ignorering.
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    igga-knappen förstår jag inte heller. Låt bli att läsa dem du tycker är tråkiga, irriterande, eller annars stör dig. Hur svårt kan det vara , på en skala? Även om det jag som startade tråden, eller om det svar på något jag skriver, så kan jag ju bara stunta i det.
  16. 8
    igga-knappen förstår jag inte heller. Låt bli att läsa dem du tycker är tråkiga, irriterande, eller annars stör dig. Hur svårt kan det vara , på en skala? Även om det jag som startade tråden, eller om det svar på något jag skriver, så kan jag ju bara stunta i det.
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #9
    Ja, så kan man göra, om man vill. Sedan finns ju fortfarande möjligheten att anmäla inlägg man anser bryter mot reglerna.
  18. 9
    Ja, så kan man göra, om man vill. Sedan finns ju fortfarande möjligheten att anmäla inlägg man anser bryter mot reglerna.
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #10

    Precis men tyvärr.....

    verkar en del inte kunna avhålla sig bara, tydligen kokar det över så pass så de bara måste kommentera. Eller om de känner sig så träffade, vad vet jag.

    Igga-knappen funkar ju inget vidare heller, den iggar ju inte från att svar i alla slags trådar. Bara i dom trådar man startar själv.

    Låt bli att läsa dem du tycker är tråkiga, irriterande, eller annars stör dig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 10
    Precis men tyvärr..... verkar en del inte kunna avhålla sig bara, tydligen kokar det över så pass så de bara måste kommentera. Eller om de känner sig så träffade, vad vet jag.

    Igga-knappen funkar ju inget vidare heller, den iggar ju inte från att svar i alla slags trådar. Bara i dom trådar man startar själv.

    Låt bli att läsa dem du tycker är tråkiga, irriterande, eller annars stör dig.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar