toast till mat?
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    toast till mat?

    Med gravad lax, räkor. Evt löjrom. Hur skulle ni göra?

    Samt toast till ngn som inte gillar ovanstående alls. Med rökt skinka?
  2. 1
    toast till mat? Med gravad lax, räkor. Evt löjrom. Hur skulle ni göra?

    Samt toast till ngn som inte gillar ovanstående alls. Med rökt skinka?
  3. mandelblomma
    #2
    jag älskar ju löjrom så jag skulle göra det. Till någon som inte tycker om det, hm en med ren och pepparrot kanske
  4. 2
    jag älskar ju löjrom så jag skulle göra det. Till någon som inte tycker om det, hm en med ren och pepparrot kanske
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Tja, om det är tillräckligt mycket så att alla blir mätta så funkar det väl. Tveksam på skinkvarianten dock, kan man inte hitta på ngt matigare/roligare? Toast med svampstuvning? Smörrebröd?
  6. 3
    Tja, om det är tillräckligt mycket så att alla blir mätta så funkar det väl. Tveksam på skinkvarianten dock, kan man inte hitta på ngt matigare/roligare? Toast med svampstuvning? Smörrebröd?
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #4
    Äggröra med gräslök.
    Skinkröra.
    Kalkon och tomat.
  8. 4
    Äggröra med gräslök.
    Skinkröra.
    Kalkon och tomat.
  9. Kerstimärta
    #5
    Jag blir lite snål där. Liksom gravad lax och räkor. Ska man tina löjrommen också??

    Grejen med den som inte gillar är att det är skinka/nöt som gäller där. Inga starka kryddor heller. Knepigt folk det finns...
  10. 5
    Jag blir lite snål där. Liksom gravad lax och räkor. Ska man tina löjrommen också??

    Grejen med den som inte gillar är att det är skinka/nöt som gäller där. Inga starka kryddor heller. Knepigt folk det finns...
  11. Kerstimärta
    #6
    Ja, det lär vara efter en större fest. Mer som en kvällmacka. Men, vi gör ingen middag då.

    Knepigt med den däringa personen som inte gillar fisk/skaldjur. Gillar inte svamp heller. Tål ej gluten. >
  12. 6
    Ja, det lär vara efter en större fest. Mer som en kvällmacka. Men, vi gör ingen middag då.

    Knepigt med den däringa personen som inte gillar fisk/skaldjur. Gillar inte svamp heller. Tål ej gluten. >
  13. Kerstimärta
    #7
    Äggröran, vad innehåller den mer än gräslök?
  14. 7
    Äggröran, vad innehåller den mer än gräslök?
  15. mandelblomma
    #8
    jag skulle inte blanda dem utan göra en sort med varje på.
  16. 8
    jag skulle inte blanda dem utan göra en sort med varje på.
  17. Medlem sedan
    Dec 2013
    #9
    Ägg, en skvätt grädde, salt, peppar och ev cayenne. Toppas med gräslök och skivade cocktailtomater.
  18. 9
    Ägg, en skvätt grädde, salt, peppar och ev cayenne. Toppas med gräslök och skivade cocktailtomater.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar