Wax on, wax off
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Wax on, wax off

    Ja så var ju orden i nån karatefilm. Man kan tydligen applicera samma på igga-funktionen,,,,igga on, igga off. Håhå jaja.
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Wax on, wax off Ja så var ju orden i nån karatefilm. Man kan tydligen applicera samma på igga-funktionen,,,,igga on, igga off. Håhå jaja.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Ska du igga mig nu för att jg brukar kalla dig svamp? Fiskplåt, det var inte riktigt meningen fast lite ändå.
  4. 2
    Ska du igga mig nu för att jg brukar kalla dig svamp? Fiskplåt, det var inte riktigt meningen fast lite ändå.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Fiskplåt? Haha vad går du på ikväll?
    Nej då, jag kommer inte igga dig för att du kallar mig svamp,,,,det är ju liksom bara dagens sanning
  6. 3
    Fiskplåt? Haha vad går du på ikväll?
    Nej då, jag kommer inte igga dig för att du kallar mig svamp,,,,det är ju liksom bara dagens sanning
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Drog nyss i mig en flugsvampspizza från Trollebo pizzeria. Näe det finns en barnbok där de använder fiskplåt istället för förlåt.

    Nu ska jag sova och hoppas jag slipper mardrömmar vaknade imorse och var helt förstörd av en jobbig dröm.
  8. 4
    Drog nyss i mig en flugsvampspizza från Trollebo pizzeria. Näe det finns en barnbok där de använder fiskplåt istället för förlåt.

    Nu ska jag sova och hoppas jag slipper mardrömmar vaknade imorse och var helt förstörd av en jobbig dröm.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Välkommen i gänget, Valerina!
  10. 5
    Välkommen i gänget, Valerina!
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Njaee kanske.....

    karatefilm, karatekid men man säger så i filmen from Paris with love.

    Njaee nu vet jag inte vad det rör sig om men personen i fråga kanske inte kan bestämma sig eller så var denne inte sämre än den ändrade sig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  12. 6
    Njaee kanske..... karatefilm, karatekid men man säger så i filmen from Paris with love.

    Njaee nu vet jag inte vad det rör sig om men personen i fråga kanske inte kan bestämma sig eller så var denne inte sämre än den ändrade sig.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Usch ja jobbiga drömmar kan verkligen göra en helt förstörd. Hoppas du får sova gott inatt. Och ät inte mer av mina kompisar,,,vi är inte så ät-vänliga
  14. 7
    Usch ja jobbiga drömmar kan verkligen göra en helt förstörd. Hoppas du får sova gott inatt. Och ät inte mer av mina kompisar,,,vi är inte så ät-vänliga
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Hehe tack
  16. 8
    Hehe tack
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    Aha jag har nog dålig koll på filmerna
    Ja varför personen gör så vet jag inte, det visar sig väl framöver om det blir vax on igen
  18. 9
    Aha jag har nog dålig koll på filmerna
    Ja varför personen gör så vet jag inte, det visar sig väl framöver om det blir vax on igen
  19. Pyssling
    #10
    Hur ser man om någon har iggat eller iggat av en, får man meddelande om det?
  20. 10
    Hur ser man om någon har iggat eller iggat av en, får man meddelande om det?
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Nej inga meddelanden. Man märker att man är iggad om man försöker svara i den personens tråd. Om man sen senare försöker svara igen så märker man om man fortfarande är iggad eller inte.
  22. 11
    Nej inga meddelanden. Man märker att man är iggad om man försöker svara i den personens tråd. Om man sen senare försöker svara igen så märker man om man fortfarande är iggad eller inte.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12

    Mr Miyagi!

    China here! Japan here! Okinawa... Here!!!

    Den repliken har satt sig hos mig

    Jag hade en jojo-iggare förr i tiden i alla fall. Nu vet jag inte... Vet jag att Nisse iggat mig så försöker jag i regel inte svara i Nisses trådar heller och skulle därför antagligen inte veta om han av-iggat igen.
  24. 12
    Mr Miyagi! China here! Japan here! Okinawa... Here!!!

    Den repliken har satt sig hos mig

    Jag hade en jojo-iggare förr i tiden i alla fall. Nu vet jag inte... Vet jag att Nisse iggat mig så försöker jag i regel inte svara i Nisses trådar heller och skulle därför antagligen inte veta om han av-iggat igen.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Jag brukar inte heller prova att svara. Men när personen skrev om mig så funderade jag på vad som hände i den personens skalle och testade igen att svara i dennes tråd och såg att jag då kunde (men jag gjorde det inte).
    Igga on och igga off är liksom inte min stil. Jag iggar inte alls (via igga-knappen), men om jag gjorde det så skulle det vara mer långvarigt
  26. 13
    Jag brukar inte heller prova att svara. Men när personen skrev om mig så funderade jag på vad som hände i den personens skalle och testade igen att svara i dennes tråd och såg att jag då kunde (men jag gjorde det inte).
    Igga on och igga off är liksom inte min stil. Jag iggar inte alls (via igga-knappen), men om jag gjorde det så skulle det vara mer långvarigt
  27. Medlem sedan
    Jul 2006
    #14
    Sånt här brukar kallas för "efterslängar" i hockey och ger utvisning. Tråkigt att se.
  28. 14
    Sånt här brukar kallas för "efterslängar" i hockey och ger utvisning. Tråkigt att se.
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Så kan det nog vara i hockey, vad det är på aff vet jag inte.
  30. 15
    Så kan det nog vara i hockey, vad det är på aff vet jag inte.
  31. Medlem sedan
    Aug 2006
    #16
    Jag tycker vi ska köra med baseball här. Tre missar - sen är du ute!!
  32. 16
    Jag tycker vi ska köra med baseball här. Tre missar - sen är du ute!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar