Dagens irritationsmoment:
Träning
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Dagens irritationsmoment:

    Folk som hoppar på en utmaning som är way too big för dem... och så blir det skit för andra sedan. *morrar lite* Folk fattar verkligen inte vad vissa saker innebär. Ungefär som att jag skulle säga "springa milen på 40 min? jamen det kan väl inte vara så svårt, jag har ju sprungit på 51 minuter och det är ju bara 11 minuter snabbare så det kan ju inte vara omöjligt - count me in!".

    MVH,
    Irriterad cyklissa

    Fast nu ska jag sluta sura igen.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Dagens irritationsmoment: Folk som hoppar på en utmaning som är way too big för dem... och så blir det skit för andra sedan. *morrar lite* Folk fattar verkligen inte vad vissa saker innebär. Ungefär som att jag skulle säga "springa milen på 40 min? jamen det kan väl inte vara så svårt, jag har ju sprungit på 51 minuter och det är ju bara 11 minuter snabbare så det kan ju inte vara omöjligt - count me in!".

    MVH,
    Irriterad cyklissa

    Fast nu ska jag sluta sura igen.
  3. Medlem sedan
    Aug 2012
    #2
    Varför bryr du dig? Det drabbar väl inte dig? Dom lär sig av sina misstag.
  4. 2
    Varför bryr du dig? Det drabbar väl inte dig? Dom lär sig av sina misstag.
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    Det är just för att det drabbar mig som jag bryr mig... Vi kör ju i samma klunga.
  6. 3
    Det är just för att det drabbar mig som jag bryr mig... Vi kör ju i samma klunga.
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4
    Det är sådan inlägg som dina som kan få mig irriterad, det är ingen som tvingar dig att cykla med vissa personer.. Här där jag bor finns några stora cykelgäng och det uppmanar alltid att andra ska hänga med och komma med i deras gäng.. Där finns allt mellan elitcyklister till mer "vanliga" . Det finns de som "offrar" sig vissa rundor för att heja på och cykla i de mer långsamma tempona och så finns de dom så cyklar på för kung o fosterland.. Stör det dig så mycket så cykla på i stället..
  8. 4
    Det är sådan inlägg som dina som kan få mig irriterad, det är ingen som tvingar dig att cykla med vissa personer.. Här där jag bor finns några stora cykelgäng och det uppmanar alltid att andra ska hänga med och komma med i deras gäng.. Där finns allt mellan elitcyklister till mer "vanliga" . Det finns de som "offrar" sig vissa rundor för att heja på och cykla i de mer långsamma tempona och så finns de dom så cyklar på för kung o fosterland.. Stör det dig så mycket så cykla på i stället..
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5
    Nej, men så här: Om vi är 12 personer som gemensamt bestämmer att vi ska träna för ett lopp och köra det tillsammans för att komma i mål på en viss tid (ett högt satt mål), då räknar man ju med att hela gruppen är medveten om det gemensamma målet och tränar för det. Några kan ju inte räkna med att alla andra tränar och drar så att de kan åka joyride på rulle så länge de orkar. Det ungefär som att hela fotbollslaget skiter i att träna för att de räknar med att Zlatan gör mål ändå.
  10. 5
    Nej, men så här: Om vi är 12 personer som gemensamt bestämmer att vi ska träna för ett lopp och köra det tillsammans för att komma i mål på en viss tid (ett högt satt mål), då räknar man ju med att hela gruppen är medveten om det gemensamma målet och tränar för det. Några kan ju inte räkna med att alla andra tränar och drar så att de kan åka joyride på rulle så länge de orkar. Det ungefär som att hela fotbollslaget skiter i att träna för att de räknar med att Zlatan gör mål ändå.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    I detta fall tycker jag att din irritation är förståelig.
  12. 6
    I detta fall tycker jag att din irritation är förståelig.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Jag förstår att du är irriterad och jag tror att hälften rinner av dig så fort du sitter på cykeln igen Klart att du måste få pysa ur dig irritationen någonstans och då ska vi väl inte vara sämre än att vi ger dig den friheten. Jag brukar känna ungefär likadant när vi övar med kören. En del kommer var tredje gång i snitt, klagar över att de inte hänger med i stämmorna och har dessutom mage att klaga över att jag sjunger för högt i min stämma... Nej, det är inte en elitkör och det ska "bara vara roligt", men för mig är det inte roligt om inte alla vill att det ska låta bra...
  14. 7
    Jag förstår att du är irriterad och jag tror att hälften rinner av dig så fort du sitter på cykeln igen Klart att du måste få pysa ur dig irritationen någonstans och då ska vi väl inte vara sämre än att vi ger dig den friheten. Jag brukar känna ungefär likadant när vi övar med kören. En del kommer var tredje gång i snitt, klagar över att de inte hänger med i stämmorna och har dessutom mage att klaga över att jag sjunger för högt i min stämma... Nej, det är inte en elitkör och det ska "bara vara roligt", men för mig är det inte roligt om inte alla vill att det ska låta bra...
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #8
    Jamen precis... Är det en gruppgrej och man tränar för ett gemensamt mål vill man ju att alla tar det målet på allvar, annars kan det ju kvitta. Då kan ju alla sjunga vad de vill och hur de vill. Eller cykla då.
  16. 8
    Jamen precis... Är det en gruppgrej och man tränar för ett gemensamt mål vill man ju att alla tar det målet på allvar, annars kan det ju kvitta. Då kan ju alla sjunga vad de vill och hur de vill. Eller cykla då.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar