Bilkörning idag.
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Bilkörning idag.

    Märkligt hur E4an kan vara helt öde i typ 50 mil?

    Men, påskafton är absolut ingen resdag.

    Tog 6h20min för ca 60 mil. (Sundsvall, härnösand och övik inkluderade). Kändes väldigt snabbt. Samt att tiden gick fort med trevligt diskussionssällskap i form av trettonårige sonen. Jäklar vad vi funderat över olika saker alltifrån hastighetsberäkning till vad som särskiljer metal från hårdrock. Tur internet finns! Inte många tysta minuter.

    Påskmiddag hos er, gissar på lite mer spännande? Vi åt en entrecote i Harmånger. Nu sovdags på hotell om några timmar. (Jag har ingen mus, den ligger kvar i kontoret hemma. Retligt.)
  2. 1
    Bilkörning idag. Märkligt hur E4an kan vara helt öde i typ 50 mil?

    Men, påskafton är absolut ingen resdag.

    Tog 6h20min för ca 60 mil. (Sundsvall, härnösand och övik inkluderade). Kändes väldigt snabbt. Samt att tiden gick fort med trevligt diskussionssällskap i form av trettonårige sonen. Jäklar vad vi funderat över olika saker alltifrån hastighetsberäkning till vad som särskiljer metal från hårdrock. Tur internet finns! Inte många tysta minuter.

    Påskmiddag hos er, gissar på lite mer spännande? Vi åt en entrecote i Harmånger. Nu sovdags på hotell om några timmar. (Jag har ingen mus, den ligger kvar i kontoret hemma. Retligt.)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jäklars, vilken...

    sväng, he he ja jag har bara gått mellan soffan, sängen och kylskåpet medan ni verkar ha åkt världens tur.

    Jag tjagglat så mycket godis och bärs så jag är både stinn och har fått gaser i magen. Nu ska jag leta fram whiskeyn istället, en saftig rökig historia, så rökig så det luktar i hela huset
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jäklars, vilken... sväng, he he ja jag har bara gått mellan soffan, sängen och kylskåpet medan ni verkar ha åkt världens tur.

    Jag tjagglat så mycket godis och bärs så jag är både stinn och har fått gaser i magen. Nu ska jag leta fram whiskeyn istället, en saftig rökig historia, så rökig så det luktar i hela huset
  5. Kerstimärta
    #3
    Vi hämtar valp imorgon!!!

    Vi är på plats i rätt stad nu. Därav den långa resan. Påskafton gillar jag annars att ta det lugnt och äta massor med god mat!

    Vilken Whisky är det? Så jag vet att avstå tänker jag. Fast egentligen stör inte lukten mig det minsta. Så länge jag för låta bli att dricka den. Uppskattar inte att det smakar som när jag var liten och slickade på penseln pappa tjärade båten med...

    Godis har vi inget. Ingen har tänkt på det. Bara valpbebis i våra huvuden....
  6. 3
    Vi hämtar valp imorgon!!!

    Vi är på plats i rätt stad nu. Därav den långa resan. Påskafton gillar jag annars att ta det lugnt och äta massor med god mat!

    Vilken Whisky är det? Så jag vet att avstå tänker jag. Fast egentligen stör inte lukten mig det minsta. Så länge jag för låta bli att dricka den. Uppskattar inte att det smakar som när jag var liten och slickade på penseln pappa tjärade båten med...

    Godis har vi inget. Ingen har tänkt på det. Bara valpbebis i våra huvuden....
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Ahh ja..

    lycka till med vovven.

    Just nu pimplar jag en Laphroig 18 år. Mums
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 4
    Ahh ja.. lycka till med vovven.

    Just nu pimplar jag en Laphroig 18 år. Mums
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar