Aj svanskota
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Aj svanskota

    Snark. ... Den här veckan började jag känna av min svanskota som jag hostade söder när jag väntade dottern för 5 1/2år sen. Det plus att jag har fått tillbaka min isias som jag får varje gång jag är gravid
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  2. 1
    Aj svanskota Snark. ... Den här veckan började jag känna av min svanskota som jag hostade söder när jag väntade dottern för 5 1/2år sen. Det plus att jag har fått tillbaka min isias som jag får varje gång jag är gravid
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Inte roligt!! Jag har oxå problem med svanskotan, första graviditeten var värst, men jag kände den förra gången och även lite den här gången.

    Förra förlossningen gjorde de illa min svanskota väldigt mycket, tog lång tid att läka den. Det är ett väldigt jobbigt ställe att ha ont!

    Hoppas du inte blir så hårt drabbad!
  4. 2
    Inte roligt!! Jag har oxå problem med svanskotan, första graviditeten var värst, men jag kände den förra gången och även lite den här gången.

    Förra förlossningen gjorde de illa min svanskota väldigt mycket, tog lång tid att läka den. Det är ett väldigt jobbigt ställe att ha ont!

    Hoppas du inte blir så hårt drabbad!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar