idag är det 14 år sedan dotterns pappa
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2008
    #1

    idag är det 14 år sedan dotterns pappa

    , min dåvarande sambo, dog.
    Men det känns inte sorgligt längre, lite vemodigt, kanske. Men jag ser fram emot en utflyktsdag i vackert väder, vi ska till graven, och så passar vi på att gå i djurparken och äta glass
  2. 1
    idag är det 14 år sedan dotterns pappa , min dåvarande sambo, dog.
    Men det känns inte sorgligt längre, lite vemodigt, kanske. Men jag ser fram emot en utflyktsdag i vackert väder, vi ska till graven, och så passar vi på att gå i djurparken och äta glass
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!
  4. 2
    Hoppas ni får en härlig dag tillsammans!
  5. mandelblomma
    #3
    förstår din känsla, det blir som att det där vassa sårkanterna mattas av ändå med tiden och känslan av vemod gör inte lika ont som den där skärande sorgen.
    Kram till er båda
  6. 3
    förstår din känsla, det blir som att det där vassa sårkanterna mattas av ändå med tiden och känslan av vemod gör inte lika ont som den där skärande sorgen.
    Kram till er båda
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Vad skönt att du kunnat gå vidare..Kan inte alls föreställa mig hur det skulle kännas men tycker det är fint att ni kunnat ha en fin dag!
  8. 4
    Vad skönt att du kunnat gå vidare..Kan inte alls föreställa mig hur det skulle kännas men tycker det är fint att ni kunnat ha en fin dag!
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Ja, det trodde jag inte var möjligt. Då. Att tiden läker, det trodde jag bara var något folk sa. Men det var sant, även om det tog väldigt lång tid.
  10. 5
    Ja, det trodde jag inte var möjligt. Då. Att tiden läker, det trodde jag bara var något folk sa. Men det var sant, även om det tog väldigt lång tid.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #6
    Tack , det var en fin dag
  12. 6
    Tack , det var en fin dag
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #7
    Tack
  14. 7
    Tack
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar