Okej, min kaka då.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Okej, min kaka då.

    Det blev den "vanliga" varianten men den "ovanliga" glasyren. Rätt snygg blev den, och fullt ätbar men för kompakt och trist i konsistensen. Inte alls så fluffig som den ska vara. Jag hade den inne litelängre än den som skrev receptet hade sin, men hade jag tagit ut den i samma tid hade den i stället varit typ rinnande inuti. Det gick väl fort där de sista minutrarna...
    Vi får väl se när jag försöker igen
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  2. 1
    Okej, min kaka då. Det blev den "vanliga" varianten men den "ovanliga" glasyren. Rätt snygg blev den, och fullt ätbar men för kompakt och trist i konsistensen. Inte alls så fluffig som den ska vara. Jag hade den inne litelängre än den som skrev receptet hade sin, men hade jag tagit ut den i samma tid hade den i stället varit typ rinnande inuti. Det gick väl fort där de sista minutrarna...
    Vi får väl se när jag försöker igen
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
  4. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Den blev ju jättefin! Det där med konsistensen får du styrsel på om du bara fortsätter baka och testar dig fram .
  5. 3
    Den blev ju jättefin! Det där med konsistensen får du styrsel på om du bara fortsätter baka och testar dig fram .
  6. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Om typ 3 år eller så...
  7. 4
    Om typ 3 år eller så...
  8. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Den ser ju hög och fluffig ut i alla fall
  9. 5
    Den ser ju hög och fluffig ut i alla fall
  10. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Spännande! Vilken rolig idé!
  11. 6
    Spännande! Vilken rolig idé!
  12. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    eggstra fin!
  13. 7
    eggstra fin!
  14. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Idén med "gräsmattan" och kycklingarna är snodd från en blogg jag ramlade in på Eller... jag inspirerades
  15. 8
    Idén med "gräsmattan" och kycklingarna är snodd från en blogg jag ramlade in på Eller... jag inspirerades
  16. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Det hade du ju inte behövt berätta Kul idé hur som helst!
  17. 9
    Det hade du ju inte behövt berätta Kul idé hur som helst!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar