Påskens bästa?
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Påskens bästa?

    Drar igång... denna gång har jag inte svårt att hitta ljuspunkter!

    * Härlig minisemester med mina två pojkar i Uppsala. Dinosauriemuseum, övernattning i stuga och äventyrsbad med superroliga vattenrutschkanor.
    * Vädret! Vädret! Har kunnat gå utomhus i bara t-shirt och byxor! Sol! Värme!
    * Ljuvlig dag i går på konstmuseét Artipelag. Var där med två kära vänner, åt läcker brunch, såg bra utställning. Älskar kulturupplevelser med vuxna! Promenerade en bit av vägen både hem och dit dessutom.
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Påskens bästa? Drar igång... denna gång har jag inte svårt att hitta ljuspunkter!

    * Härlig minisemester med mina två pojkar i Uppsala. Dinosauriemuseum, övernattning i stuga och äventyrsbad med superroliga vattenrutschkanor.
    * Vädret! Vädret! Har kunnat gå utomhus i bara t-shirt och byxor! Sol! Värme!
    * Ljuvlig dag i går på konstmuseét Artipelag. Var där med två kära vänner, åt läcker brunch, såg bra utställning. Älskar kulturupplevelser med vuxna! Promenerade en bit av vägen både hem och dit dessutom.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Pekar uppåt
    Hur är Artipelag? Skulle vilja åka dit, är det bra?
  4. 2
    Pekar uppåt
    Hur är Artipelag? Skulle vilja åka dit, är det bra?
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Artipelag är verkligen, verkligen fint. Det är inte så billigt, men ett besök rekommenderas absolut. Det ligger så otroligt fint på en udde med promenadvägar och bryggor runt omkring dessutom.
  6. 3
    Artipelag är verkligen, verkligen fint. Det är inte så billigt, men ett besök rekommenderas absolut. Det ligger så otroligt fint på en udde med promenadvägar och bryggor runt omkring dessutom.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Tack! Får planera in besök där helt enkelt!
  8. 4
    Tack! Får planera in besök där helt enkelt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar