Tisdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Tisdag,

    vardagen är tillbaka, fyra dagar kvar till vårlov - jag börjar med en hektisk dag i väntan på detsamma.
  2. 1
    Tisdag, vardagen är tillbaka, fyra dagar kvar till vårlov - jag börjar med en hektisk dag i väntan på detsamma.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja. Fyra dagar den här veckan men lov har vi haft.

    Regn och grått idag. Funderar på om jag ska ta skjuts av kollega eller cykla till jobbet.
  4. 2
    Ja. Fyra dagar den här veckan men lov har vi haft.

    Regn och grått idag. Funderar på om jag ska ta skjuts av kollega eller cykla till jobbet.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Jag trodde du var ledig på tisdagar ! Ta du skjuts av en kollega. Här är det också grått. Har ni mer lov att vänta innan sommarditot ? Annars riskerar det att bli lååångt.
  6. 3
    Jag trodde du var ledig på tisdagar ! Ta du skjuts av en kollega. Här är det också grått. Har ni mer lov att vänta innan sommarditot ? Annars riskerar det att bli lååångt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Jo. Är normalt ledig på tisdagar men studiedag idag så det ser nog bäst ut om jag är där.
  8. 4
    Jo. Är normalt ledig på tisdagar men studiedag idag så det ser nog bäst ut om jag är där.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar