Har jag drömt...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Har jag drömt...

    ... eller kunde man förr se VEM som stängt inlägg genom att kolla på platt forum??

    I alla fall, MaryT lockade mig ju härom dagen i fördärvet och sedan dess har jag roat mig med att kolla på gamla gamla trådar. Jag har ikväll t o m läst så gamla inlägg som att jag nyss varit gravid och inte tagit det slutliga steget att adoptera än... och tydligen diskuterade jag flitigt fritidspedagogens yrkesroll för typ 13-14 år sedan. Jag har också påminnas om att jag behövt förneka att jag varit samma person som minst 3 andra, en gång var jag t ex givetvis samma som G eftersom det ju bara kan finnas en som är emot abort typ... och en annan gång var jag samma som A eftersom vi båda använde " " när vi citerade. Hmm.... Innegänget var på tal redan 1999 kan meddelas, och även då var det oerhört hemligt vem som var med i det. Ingen visste. Och så läste jag en hel del av Marmeglad, fast med dåvarande nick, och kände ett sting av saknad. Men det kändes ändå fint... att hon liksom finns kvar här.

    Och oj vad många gamla nick jag glömt. Eller förträngt
  2. 1
    Har jag drömt... ... eller kunde man förr se VEM som stängt inlägg genom att kolla på platt forum??

    I alla fall, MaryT lockade mig ju härom dagen i fördärvet och sedan dess har jag roat mig med att kolla på gamla gamla trådar. Jag har ikväll t o m läst så gamla inlägg som att jag nyss varit gravid och inte tagit det slutliga steget att adoptera än... och tydligen diskuterade jag flitigt fritidspedagogens yrkesroll för typ 13-14 år sedan. Jag har också påminnas om att jag behövt förneka att jag varit samma person som minst 3 andra, en gång var jag t ex givetvis samma som G eftersom det ju bara kan finnas en som är emot abort typ... och en annan gång var jag samma som A eftersom vi båda använde " " när vi citerade. Hmm.... Innegänget var på tal redan 1999 kan meddelas, och även då var det oerhört hemligt vem som var med i det. Ingen visste. Och så läste jag en hel del av Marmeglad, fast med dåvarande nick, och kände ett sting av saknad. Men det kändes ändå fint... att hon liksom finns kvar här.

    Och oj vad många gamla nick jag glömt. Eller förträngt
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja jag har också för mig att man kunde se vem som hade stängt. Nu kan man se vem som stängt om det är en hel tråd som har stängts, men tydligen inte enstaka inlägg.
  4. 2
    Ja jag har också för mig att man kunde se vem som hade stängt. Nu kan man se vem som stängt om det är en hel tråd som har stängts, men tydligen inte enstaka inlägg.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Ibland gör jag också så! Kanske rentav omedelbart nu?
  6. 3
    Ibland gör jag också så! Kanske rentav omedelbart nu?
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Tydligen ej, eftersom de äldsta inläggen är från 2005 när jag tittar. Åh!
  8. 4
    Tydligen ej, eftersom de äldsta inläggen är från 2005 när jag tittar. Åh!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Det kan man väl fortfarande?

    Det hoppas jag åtminstone, jag tycker att det skall framgå vem som har stängt ett inlägg.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Det kan man väl fortfarande? Det hoppas jag åtminstone, jag tycker att det skall framgå vem som har stängt ett inlägg.
  11. Misell
    #6
    Det ska synas vem som stängt, fast i platt forum. Jag har iofs inte känt behovet att kolla på länge om det finns kvar, men visst har det gått. Bara för det måste jag kolla
  12. 6
    Det ska synas vem som stängt, fast i platt forum. Jag har iofs inte känt behovet att kolla på länge om det finns kvar, men visst har det gått. Bara för det måste jag kolla
  13. Misell
    #7
    Japp, det syns fortfarande! Förr kunde man se det även i trådat forum, men det försvann väl när man gjorde om sajten gissar jag.
  14. 7
    Japp, det syns fortfarande! Förr kunde man se det även i trådat forum, men det försvann väl när man gjorde om sajten gissar jag.
  15. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #8

    2002 skall du kunna komma till

    Visserligen hopplöst oöverskådligt men det skall finnas så pass gamla inlägg här: http://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  16. 8
    2002 skall du kunna komma till Visserligen hopplöst oöverskådligt men det skall finnas så pass gamla inlägg här: http://www.alltforforaldrar.se/forumarchive/
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9
    När jag kollade en tråd som hade fått ett par inlägg stängda så kunde jag inte se vem som hade stängt de inläggen. Men däremot när en hel tråd var stängd, då syns det vem som gjort det.
  18. 9
    När jag kollade en tråd som hade fått ett par inlägg stängda så kunde jag inte se vem som hade stängt de inläggen. Men däremot när en hel tråd var stängd, då syns det vem som gjort det.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Kolla min bild i ett inlägg högre upp.
  20. 10
    Kolla min bild i ett inlägg högre upp.
  21. Medlem sedan
    Oct 2006
    #11
    t.o.m 2001. Jag hittade gravidinlägg från dec-01 (skrivna här på Oäf).
  22. 11
    t.o.m 2001. Jag hittade gravidinlägg från dec-01 (skrivna här på Oäf).
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Har hittat ännu längre bak, inlägg om festen i Stockholm t ex. Men som du säger, hopplöst o-överskådligt, man får öppna varje inlägg för sig liksom och ordningen är lite knepig. Men lite nostalgiskt är det
  24. 12
    Har hittat ännu längre bak, inlägg om festen i Stockholm t ex. Men som du säger, hopplöst o-överskådligt, man får öppna varje inlägg för sig liksom och ordningen är lite knepig. Men lite nostalgiskt är det
  25. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #13

    Ja, det är synd

    Hur svårt kan det vara att köra samma programvara som på huvudsiten men med en låst, gammal, databas? I så fall hade det ju sett likadant ut. Jag inser inte riktigt varför man har valt en så usel lösning för arkivet men deet är kul att titta i ibland!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  26. 13
    Ja, det är synd Hur svårt kan det vara att köra samma programvara som på huvudsiten men med en låst, gammal, databas? I så fall hade det ju sett likadant ut. Jag inser inte riktigt varför man har valt en så usel lösning för arkivet men deet är kul att titta i ibland!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar