Om stängda inlägg
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Om stängda inlägg

    När ett (eller flera) inlägg i en tråd blir stängda så verkar man inte kunna se vem som stängt det. Varken i trådat eller platt forum.
    Stängning.jpg

    Däremot om en hel tråd stängs så syns det i platt forum vem som har stängt den.
    Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
    mod att förändra det jag kan,
    och förstånd att inse skillnaden.
  2. 1
    Om stängda inlägg När ett (eller flera) inlägg i en tråd blir stängda så verkar man inte kunna se vem som stängt det. Varken i trådat eller platt forum.
    Stängning.jpg

    Däremot om en hel tråd stängs så syns det i platt forum vem som har stängt den.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Det syns för mig

    Det är klart att det skall synas, tycker jag åtminstone. För mig syns det i platt visning. Beror det på webbläsare? Jag kör just nu Firefox.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Det syns för mig Det är klart att det skall synas, tycker jag åtminstone. För mig syns det i platt visning. Beror det på webbläsare? Jag kör just nu Firefox.
  5. Misell
    #3
    Ok, då måste det vara rättigheter som gör vem som kan se och inte för jag ser vem som stängt även enstaka inlägg...hmm, tar upp detta med redax/IT. Jag trodde alla såg samma bild, men tydligen inte.
  6. 3
    Ok, då måste det vara rättigheter som gör vem som kan se och inte för jag ser vem som stängt även enstaka inlägg...hmm, tar upp detta med redax/IT. Jag trodde alla såg samma bild, men tydligen inte.
  7. Misell
    #4
    Tror vi får kolla så att det inte beror på rättigheterna. Är det fler som har likadant som Valerina?
  8. 4
    Tror vi får kolla så att det inte beror på rättigheterna. Är det fler som har likadant som Valerina?
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Inte säkert att det är så enkelt som rättigheter. Om jag väljer platt forum så ser jag "inlägget stängt" och där framgår även vem som skrev inlägget och vem som stängt det. Har dock inte tänkt på skillnad på stängt inlägg eller stängd tråd utan bara letat upp första bästa exempel och kollat hur det beter sig. Jag kör Safari.
  10. 5
    Inte säkert att det är så enkelt som rättigheter. Om jag väljer platt forum så ser jag "inlägget stängt" och där framgår även vem som skrev inlägget och vem som stängt det. Har dock inte tänkt på skillnad på stängt inlägg eller stängd tråd utan bara letat upp första bästa exempel och kollat hur det beter sig. Jag kör Safari.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Kanske har med vilken webläsare man har de eftersom k1101 kan se. Jag kör IE.
  12. 6
    Kanske har med vilken webläsare man har de eftersom k1101 kan se. Jag kör IE.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Och grammatiken i mitt inlägg kan ni bortse ifrån, jag tror jag behöver ha semester eller nåt
  14. 7
    Och grammatiken i mitt inlägg kan ni bortse ifrån, jag tror jag behöver ha semester eller nåt
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Ja jag t ex.
  16. 8
    Ja jag t ex.
  17. Misell
    #9
  18. 9
  19. Misell
    #10
    Jag kör också IE8 eller 9 beroende på vilken dator jag använder
  20. 10
    Jag kör också IE8 eller 9 beroende på vilken dator jag använder
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar