Här kommer jag med :)
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    Här kommer jag med :)

    Japp här kommer en till som börjar kanske liiite förstå att hon faktiskt är GRAVID!!!
    Är i vecka 12. Vägen till detta barn har varit lång med många fall på vägen men denna gång känns bättre, jag är verkligen gravid med mycket symptom som ni säkert kommer få höra en hel del om och jag vill gärna höra era! Detta är så häftigt!
    Jag har varit på vul i vecka 10 och i vecka 13 ska jag på UL i samband med KUB test, längtar att få kontrollera att allt står rätt till och sen äntligen få slappna av och njuta.

    Härligt att vara här iaf och säger hej till er andra och frågar hur e läget?
  2. 1
    Här kommer jag med :) Japp här kommer en till som börjar kanske liiite förstå att hon faktiskt är GRAVID!!!
    Är i vecka 12. Vägen till detta barn har varit lång med många fall på vägen men denna gång känns bättre, jag är verkligen gravid med mycket symptom som ni säkert kommer få höra en hel del om och jag vill gärna höra era! Detta är så häftigt!
    Jag har varit på vul i vecka 10 och i vecka 13 ska jag på UL i samband med KUB test, längtar att få kontrollera att allt står rätt till och sen äntligen få slappna av och njuta.

    Härligt att vara här iaf och säger hej till er andra och frågar hur e läget?
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Hej! Ytterligare en ny! Som inte riktigt tagit in plusset än ;-)
    Väntar 3:e barnet med BF typ 28/11. Trött och illamående som sig bör...

    Nu återgång till (popcorn) och fredagsmys! Hoppas ni får en härlig helg i vårsolen!
  4. 2
    Hej! Ytterligare en ny! Som inte riktigt tagit in plusset än ;-)
    Väntar 3:e barnet med BF typ 28/11. Trött och illamående som sig bör...

    Nu återgång till (popcorn) och fredagsmys! Hoppas ni får en härlig helg i vårsolen!
  5. Medlem sedan
    Apr 2014
    #3
    Nej det är så svårt att fatta :P
    Detta är vårt första barn och allt är så nytt och spännande!
    Mitt illamående har börjat släppa taget nu...
  6. 3
    Nej det är så svårt att fatta :P
    Detta är vårt första barn och allt är så nytt och spännande!
    Mitt illamående har börjat släppa taget nu...
  7. Medlem sedan
    Aug 2012
    #4
    Grattis och välkommen hit!
  8. 4
    Grattis och välkommen hit!
  9. Medlem sedan
    Apr 2014
    #5
    Hej och tack
    Hur har du det då med allt?
  10. 5
    Hej och tack
    Hur har du det då med allt?
  11. Medlem sedan
    Aug 2012
    #6
    För mig har det äntligen blivit bättre, jag mådde hemskt dåligt v7 till v12 ungefär, bodde i stort sett i sängen:/ Men nu är jag i vecka 13 och mår nästan bra
  12. 6
    För mig har det äntligen blivit bättre, jag mådde hemskt dåligt v7 till v12 ungefär, bodde i stort sett i sängen:/ Men nu är jag i vecka 13 och mår nästan bra
  13. Medlem sedan
    Apr 2014
    #7
    Jag är med i vecka 13 nu. Känner inte mycket heller. Får lätt ont i ryggen och har stickningar i "bebismagen" och runt omkring... Kan snabbt bli konstigt illamående om jag äter för fort, men går snabbt över oftast. Annars ingenting... lite läskigt men antar att man kan slappna av och njuta
  14. 7
    Jag är med i vecka 13 nu. Känner inte mycket heller. Får lätt ont i ryggen och har stickningar i "bebismagen" och runt omkring... Kan snabbt bli konstigt illamående om jag äter för fort, men går snabbt över oftast. Annars ingenting... lite läskigt men antar att man kan slappna av och njuta
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar