Valborg!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Apr 2014
    #1

    Valborg!

    Hur har ni tänkt att fira Valborg i år?

    Jag tycker om den högtiden och stå vid den värmande majbrasan med något gott att dricka i handen =)

    I år så kommer vi att ha en lite grillfest hemma hos mig. Ser fram emot det och hoppas att vädret är med oss.
  2. 1
    Valborg! Hur har ni tänkt att fira Valborg i år?

    Jag tycker om den högtiden och stå vid den värmande majbrasan med något gott att dricka i handen =)

    I år så kommer vi att ha en lite grillfest hemma hos mig. Ser fram emot det och hoppas att vädret är med oss.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Det blir en sväng förbi någon brasa här, har inte kollat vart de får elda än men det brukar ju vara så mysigt! Annars så har jag inte så stora planer än, men det blir nog någon liten fest med kompisarna kan jag tänka mig. Ska smsa ut nu och kolla med alla
  4. 2
    Det blir en sväng förbi någon brasa här, har inte kollat vart de får elda än men det brukar ju vara så mysigt! Annars så har jag inte så stora planer än, men det blir nog någon liten fest med kompisarna kan jag tänka mig. Ska smsa ut nu och kolla med alla
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar