Fredag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Fredag,

    aktiviteten är ungefär lika hög härinne som hemma hos mig. Tänker bara vara lat på förmiddagen (samt hänga en tvätt), i eftermiddag har jag en elev, och sedan har jag lov ! Borde passa på att bringa ordning i alla mina undervisningspapper...
  2. 1
    Fredag, aktiviteten är ungefär lika hög härinne som hemma hos mig. Tänker bara vara lat på förmiddagen (samt hänga en tvätt), i eftermiddag har jag en elev, och sedan har jag lov ! Borde passa på att bringa ordning i alla mina undervisningspapper...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Inte lov för mig ännu men långhelg, är ledig sen en timma och t o m tisdag Sen har jag hela andra skollovsveckan ledig. Sitter och äter en köpt sandwich och en brownie och ska snart ge mig iväg till lilla E:s skola, ska följa med dem till simhallen i eftermiddag. Skönt för barnen ändå att ha lov nu, synd bara att vädret inte är så värst fint...
    Hoppas du haft en lat och skön dag, och att eleven skötte sig bra. Ha en skön helg också!
  4. 2
    Inte lov för mig ännu men långhelg, är ledig sen en timma och t o m tisdag Sen har jag hela andra skollovsveckan ledig. Sitter och äter en köpt sandwich och en brownie och ska snart ge mig iväg till lilla E:s skola, ska följa med dem till simhallen i eftermiddag. Skönt för barnen ändå att ha lov nu, synd bara att vädret inte är så värst fint...
    Hoppas du haft en lat och skön dag, och att eleven skötte sig bra. Ha en skön helg också!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Hej hej
    Regn och grått här. Ska hämta barnen och ta dem på simning och sen är det helg!!
  6. 3
    Hej hej
    Regn och grått här. Ska hämta barnen och ta dem på simning och sen är det helg!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar