Under 70...
Vikt
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Under 70...

    Ja, 69,9 stannade vågen på, så det är minsta möjliga marginal, men det börjar med en sexa i alla fall, om man inte avrundar så det gör vi inte.

    Jag har ju som mål att aldrig någonsin gå över 70, men litet mer marginal vill jag ha. Gärna runt 65. Men nu känns det som att huvudsaken är att hålla mig kvar här och inte att nödvändigtvis gå ner så mycket som möjligt tills nästa vecka. Skönt!
  2. 1
    Under 70... Ja, 69,9 stannade vågen på, så det är minsta möjliga marginal, men det börjar med en sexa i alla fall, om man inte avrundar så det gör vi inte.

    Jag har ju som mål att aldrig någonsin gå över 70, men litet mer marginal vill jag ha. Gärna runt 65. Men nu känns det som att huvudsaken är att hålla mig kvar här och inte att nödvändigtvis gå ner så mycket som möjligt tills nästa vecka. Skönt!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Visst är det skönt att ha nått sitt mål på det sättet. Jag hade ju som mål att nå "normal-BMI" och det fick ta sin tid. När jag väl nådde det så kändes det som att något slags press släppte och det blev något kilo till av bara farten.
  4. 2
    Visst är det skönt att ha nått sitt mål på det sättet. Jag hade ju som mål att nå "normal-BMI" och det fick ta sin tid. När jag väl nådde det så kändes det som att något slags press släppte och det blev något kilo till av bara farten.
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Grattis!
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Grattis
  8. 4
    Grattis
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Grattis! Fortsätt så!
  10. 5
    Grattis! Fortsätt så!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Tack för era grattis! Jag har inte vägt mig igen men skall väl försöka hålla koll så gott det går. Skall se om mitt måttlighetsätande fungerar utan att jag behöver tänka på det hela tiden. Köpte nya löparskor idag så jag får litet inspiration att hålla formen på det sättet också.
  12. 6
    Tack för era grattis! Jag har inte vägt mig igen men skall väl försöka hålla koll så gott det går. Skall se om mitt måttlighetsätande fungerar utan att jag behöver tänka på det hela tiden. Köpte nya löparskor idag så jag får litet inspiration att hålla formen på det sättet också.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar