överblivna IVF läkemedel
Försöker bli med barn
  1. Anonym
    #1

    överblivna IVF läkemedel

    Hej,
    Jag har några överblivna IVF läkemedel (gonal och orgalutran) efter IVF-behandling. jag kan ge den till dig om du behöver det. Skriv gärna du maila här och jag kommer att kontakta dig inom kort.
  2. 1
    överblivna IVF läkemedel Hej,
    Jag har några överblivna IVF läkemedel (gonal och orgalutran) efter IVF-behandling. jag kan ge den till dig om du behöver det. Skriv gärna du maila här och jag kommer att kontakta dig inom kort.
  3. Nr 4/15
    #2
    ÖÖöhhh vad är detta för skumt???
  4. 2
    ÖÖöhhh vad är detta för skumt???
  5. Anonym
    #3
    ingen skumt
  6. 3
    ingen skumt
  7. Redo för 2:an
    #4
    Säkert en snäll tanke, men tror inte man ska ta läkemedel någon annan och inte man själv blivit ordinerad av en läkare.
  8. 4
    Säkert en snäll tanke, men tror inte man ska ta läkemedel någon annan och inte man själv blivit ordinerad av en läkare.
  9. Nr 4/15
    #5
    Precis min tanke men i "försök över 12 mån" är det kanske någon som har samma mediciner och behöver mer
  10. 5
    Precis min tanke men i "försök över 12 mån" är det kanske någon som har samma mediciner och behöver mer
  11. Medlem sedan
    Dec 2015
    #6
    Hej! Har du fortfarande medicinerna kvar. Jag ska börja ta mediciner idag men har endast för tre dagar. Eftersom det är helgdagar har jag haft problem att översätta recepten från danska till svenska vilket betyder att det blir fullpris. Vore otroligt tacksam om jag kunde få tag i några doser tills jag hinner få recepten översatta:-)

    hälsning
    Dalinda
  12. 6
    Hej! Har du fortfarande medicinerna kvar. Jag ska börja ta mediciner idag men har endast för tre dagar. Eftersom det är helgdagar har jag haft problem att översätta recepten från danska till svenska vilket betyder att det blir fullpris. Vore otroligt tacksam om jag kunde få tag i några doser tills jag hinner få recepten översatta:-)

    hälsning
    Dalinda
  13. Medlem sedan
    Jan 2015
    #7
    Lämna in dem på Apoteket istället?
  14. 7
    Lämna in dem på Apoteket istället?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar