Förskolor i Bunkeflostrand
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Förskolor i Bunkeflostrand

    Hej! Vi ska snart flytta till Bunkeflostrand och jag sitter och letar förskolor för att ställa barnen i kö. Finns det någon här, som kan tipsa om vilka förskolor som är bäst? Det är kanske någon här som bor i Bunkeflostrand och som är nöjda med sin förskola. Just nu har vi barnen på ett föräldrakooperativ, med toppenbra och engagerade fröknar. Min fyraåring är ledsen över att lämna sin förskola, så det känns extra viktigt att de får byta till en bra förskola efter flytten. Tack på förhand för era tips!
  2. 1
    Förskolor i Bunkeflostrand Hej! Vi ska snart flytta till Bunkeflostrand och jag sitter och letar förskolor för att ställa barnen i kö. Finns det någon här, som kan tipsa om vilka förskolor som är bäst? Det är kanske någon här som bor i Bunkeflostrand och som är nöjda med sin förskola. Just nu har vi barnen på ett föräldrakooperativ, med toppenbra och engagerade fröknar. Min fyraåring är ledsen över att lämna sin förskola, så det känns extra viktigt att de får byta till en bra förskola efter flytten. Tack på förhand för era tips!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Ingen som vet?
  4. 2
    Ingen som vet?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar