Bidrag till mitt företag i Stockholm
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Almiead
    #1

    Bidrag till mitt företag i Stockholm

    Jag har länge tänkt att jag skulle ta mitt lilla företag till nästa nivå, för det så behöver jag få in ett litet bidrag och lite hjälp med utvecklingen. Jag har hittat ett företag som heter STING. Men jag känner inte någon som har använt sig av dem, så jag tänkte höra här om ni har bättre koll!

    http://www.stockholminnovation.com är deras hemsida.
  2. 1
    Bidrag till mitt företag i Stockholm Jag har länge tänkt att jag skulle ta mitt lilla företag till nästa nivå, för det så behöver jag få in ett litet bidrag och lite hjälp med utvecklingen. Jag har hittat ett företag som heter STING. Men jag känner inte någon som har använt sig av dem, så jag tänkte höra här om ni har bättre koll!

    http://www.stockholminnovation.com är deras hemsida.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Vad spännande! Vad är det för företag du driver? De verkar jättebra ju den där organisationen. Kollade in på de olika bolagen som de jobbar med nu, väldigt häftigt med nya appar och sånt. Önskar att jag var tillräckligt smart att kunna hitta på en sådan idé!
  4. 2
    Vad spännande! Vad är det för företag du driver? De verkar jättebra ju den där organisationen. Kollade in på de olika bolagen som de jobbar med nu, väldigt häftigt med nya appar och sånt. Önskar att jag var tillräckligt smart att kunna hitta på en sådan idé!
  5. Medlem sedan
    Feb 2014
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Molles Visa inlägg
    Vad spännande! Vad är det för företag du driver? De verkar jättebra ju den där organisationen. Kollade in på de olika bolagen som de jobbar med nu, väldigt häftigt med nya appar och sånt. Önskar att jag var tillräckligt smart att kunna hitta på en sådan idé!
    Ja himla många bra lösningar var det! jag gillade Spontanoappen väldigt mycket.

    Men det är klart att dy kan komma på någon idé för något, men det är sedan som det svåra kommer in. Hur ska man finansiera, hur ska man lägga upp sin plan och utveckling. Osv.
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Molles Visa inlägg
    Vad spännande! Vad är det för företag du driver? De verkar jättebra ju den där organisationen. Kollade in på de olika bolagen som de jobbar med nu, väldigt häftigt med nya appar och sånt. Önskar att jag var tillräckligt smart att kunna hitta på en sådan idé!
    Ja himla många bra lösningar var det! jag gillade Spontanoappen väldigt mycket.

    Men det är klart att dy kan komma på någon idé för något, men det är sedan som det svåra kommer in. Hur ska man finansiera, hur ska man lägga upp sin plan och utveckling. Osv.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar