Vågar man va glad redan?
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    Vågar man va glad redan?

    Första gången jag är gravid.. ca 7 veckor nu. Känns galet och spännande men när vågar man vara glad?
  2. 1
    Vågar man va glad redan? Första gången jag är gravid.. ca 7 veckor nu. Känns galet och spännande men när vågar man vara glad?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Vågar man va glad redan?

    Det tycker jag! Försök att släppa oron, det är bara dumt att lägga energi på sånt även om det är betydligt lättare sagt än gjort
  4. 2
    Vågar man va glad redan? Det tycker jag! Försök att släppa oron, det är bara dumt att lägga energi på sånt även om det är betydligt lättare sagt än gjort
  5. Anonym
    #3
    Var glad och njut!
  6. 3
    Var glad och njut!
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Åh ja! Njut!
  8. 4
    Åh ja! Njut!
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Jag försöker vara glad! Svårt och läskigt!
    Första besöket på MVC avklarat, fick inte riktigt den "bekräftelse" som jag skulle önskat där, utan barnmorskan sa bara att "oro det hör till graviditeten". :s
    Berättade för första kompisen och hon var väl glad för oss men tyckte i nästa andetag att det var för tidigt att berätta (v.9) När berättar ni?
  10. 5
    Jag försöker vara glad! Svårt och läskigt!
    Första besöket på MVC avklarat, fick inte riktigt den "bekräftelse" som jag skulle önskat där, utan barnmorskan sa bara att "oro det hör till graviditeten". :s
    Berättade för första kompisen och hon var väl glad för oss men tyckte i nästa andetag att det var för tidigt att berätta (v.9) När berättar ni?
  11. Anonym
    #6
    Jag berättade för närmsta vännerna v 9-10, familjen fick reda på det i v13 då jag gjorde ett tidigt ultraljud.
  12. 6
    Jag berättade för närmsta vännerna v 9-10, familjen fick reda på det i v13 då jag gjorde ett tidigt ultraljud.
  13. Anonym
    #7
    På mitt arbete berättade jag v19.
  14. 7
    På mitt arbete berättade jag v19.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar