Varma äventyrsbad?
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Varma äventyrsbad?

    Någon som känner till var det finns varma äventyrsbad alt spabad med aktiviteter för barnen också. Barnen är 10 och 13 så de är inte så små längre. Med varma bad menar jag absolut minst 29 grader men helst 30 grader och uppåt i vattnet. Jag har letat och letat men hittar inget . Det behöver inte nödvändigtvis vara i Sverige ifall ni kommer på något annat, typ Finland eller dylikt, men inte alltför långt bort så det kan hålla rätt lågt pris att ta sig dit.
  2. 1
    Varma äventyrsbad? Någon som känner till var det finns varma äventyrsbad alt spabad med aktiviteter för barnen också. Barnen är 10 och 13 så de är inte så små längre. Med varma bad menar jag absolut minst 29 grader men helst 30 grader och uppåt i vattnet. Jag har letat och letat men hittar inget . Det behöver inte nödvändigtvis vara i Sverige ifall ni kommer på något annat, typ Finland eller dylikt, men inte alltför långt bort så det kan hålla rätt lågt pris att ta sig dit.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Vet flera som varit på The Reef i Fredrikshamn. http://www.scandichotels.se/Hotels/D...cilityid=18316
    Vet inte var du bor men härifrån Gbg är det lätt att ta sig dit med Stena Line.

    I Danmark finns ju också Lalandia, men det vet jag inget om.
  4. 2
    Vet flera som varit på The Reef i Fredrikshamn. http://www.scandichotels.se/Hotels/D...cilityid=18316
    Vet inte var du bor men härifrån Gbg är det lätt att ta sig dit med Stena Line.

    I Danmark finns ju också Lalandia, men det vet jag inget om.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Just The Reef är ett av få ställe jag också hittat. Jag haft en del funderingar på att åka dit men hoppades hitta något bättre alternativ. Jag tycker det var lite dyrt för den korta tid som den resan och upplevelsen innebar. Då jag bor en bit inåt land så har jag ingen möjlighet att åka morgonbåt från Göteborg utan kan tidigast åka båten 12.00 och jag antar att jag måste vara utcheckad vid typ 12.00 nästa dag. Har därför sneglat lite på kryssningar till bland annat Finland för att ev gå på något äventyrsland/vattenland när man kommer iland på andra sidan. Då blir det lite mer tid och upplevelse för pengarna tycker jag när man räknar ihop det med kryssningarna. Problemet är bara att hitta något varmt och roligt ställe. Jag har tittat på något som heter Flamingo Spa vattenpark i Finland men vet inte om det är sådär jättekul för barnen. Har knappt hittat en enda människa som skrivit om det.

    Så jag är jätteglad för fler tips, och om någon varit på Flamingo Spa Vattenpark vore jag jätteglad att höra hur det varit.
  6. 3
    Just The Reef är ett av få ställe jag också hittat. Jag haft en del funderingar på att åka dit men hoppades hitta något bättre alternativ. Jag tycker det var lite dyrt för den korta tid som den resan och upplevelsen innebar. Då jag bor en bit inåt land så har jag ingen möjlighet att åka morgonbåt från Göteborg utan kan tidigast åka båten 12.00 och jag antar att jag måste vara utcheckad vid typ 12.00 nästa dag. Har därför sneglat lite på kryssningar till bland annat Finland för att ev gå på något äventyrsland/vattenland när man kommer iland på andra sidan. Då blir det lite mer tid och upplevelse för pengarna tycker jag när man räknar ihop det med kryssningarna. Problemet är bara att hitta något varmt och roligt ställe. Jag har tittat på något som heter Flamingo Spa vattenpark i Finland men vet inte om det är sådär jättekul för barnen. Har knappt hittat en enda människa som skrivit om det.

    Så jag är jätteglad för fler tips, och om någon varit på Flamingo Spa Vattenpark vore jag jätteglad att höra hur det varit.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Vi gillar Lalandia

    härligt och mycket mer än bad också...
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  8. 4
    Vi gillar Lalandia härligt och mycket mer än bad också...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar