Inskrivning på fre
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Inskrivning på fre

    På fre den 4/7, som även råkar vara min födelsedag, ska jag på inskrivning hos mvc.
    Samma BM som för 5 år sedan när ja väntade sonen.
    Kunde inte få en bättre födelsedagspresent.!

    Hänger här med, då enlig VUL den 13/6 så verkar det som bf blir 3/2 istället för 29/1, men väntar till bekräftade UL innan jag skriver in mig på denna listan.

    Är otroligt trött, illamående och öm i brösten. Svårt att äta över huvud taget.

    Men är SÅ lycklig över denna lill*, så klarar ALLT just nu!
    Sjukskriven tom tors, sen går jag på 3 veckors semester!

    Hur är det med er??
  2. 1
    Inskrivning på fre På fre den 4/7, som även råkar vara min födelsedag, ska jag på inskrivning hos mvc.
    Samma BM som för 5 år sedan när ja väntade sonen.
    Kunde inte få en bättre födelsedagspresent.!

    Hänger här med, då enlig VUL den 13/6 så verkar det som bf blir 3/2 istället för 29/1, men väntar till bekräftade UL innan jag skriver in mig på denna listan.

    Är otroligt trött, illamående och öm i brösten. Svårt att äta över huvud taget.

    Men är SÅ lycklig över denna lill*, så klarar ALLT just nu!
    Sjukskriven tom tors, sen går jag på 3 veckors semester!

    Hur är det med er??
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #2
    Grattis på födelsedagen :-)
    Själv har jag inskrivning på onsdag nästa vecka. Hoppas det gick bra för dig idag och att du haft och får en underbar födelsedag
  4. 2
    Grattis på födelsedagen :-)
    Själv har jag inskrivning på onsdag nästa vecka. Hoppas det gick bra för dig idag och att du haft och får en underbar födelsedag
  5. Medlem sedan
    May 2014
    #3
    Grattis i efterskott! Jag har inskrivning i morgon hos samma bm som med dottern. Tyvärr bara den gången då hon blivit pensonär... men vi ska gå hela familjen :-) min dotter är bara ett år. Får hoppas på en trevlig bm senare också...

    Sen tisdag nästa vecka har vi tidigt ul. Såå spännande! Kan inte vänta.

    Mår bra men så oerhört trött. Jobbar nu denna månaden och mannen hemma. Jobbar natt inte länge men ett par timmar... nästa månad har jag vårdnadsbidraget på min tjej och jobbar 2nätter/vecka och en dag. Så är min tjej hos mormor dr nätterna. Hoppas jag orkar hämta henne tidigt på morgonen.

    Blev långt nu ;-)
  6. 3
    Grattis i efterskott! Jag har inskrivning i morgon hos samma bm som med dottern. Tyvärr bara den gången då hon blivit pensonär... men vi ska gå hela familjen :-) min dotter är bara ett år. Får hoppas på en trevlig bm senare också...

    Sen tisdag nästa vecka har vi tidigt ul. Såå spännande! Kan inte vänta.

    Mår bra men så oerhört trött. Jobbar nu denna månaden och mannen hemma. Jobbar natt inte länge men ett par timmar... nästa månad har jag vårdnadsbidraget på min tjej och jobbar 2nätter/vecka och en dag. Så är min tjej hos mormor dr nätterna. Hoppas jag orkar hämta henne tidigt på morgonen.

    Blev långt nu ;-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar