Tycker fortfarande att det är...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    Tycker fortfarande att det är...

    ...förbannat trist, att somliga Affare tycker det är OK att välja ut sitt eget ja-sägande hov av snack-deltagare i sina trådar, samtidigt som man ändå envisas med att skriva i ett öppet forum.

    Jaja, jag tjôtar, men jag tycker att det påverkar hela forumet på ett negativt sätt.
    Vad är en cyniker? En man som vet priset på allt och värdet på ingenting.
    (Oscar Wilde)
  2. 1
    Tycker fortfarande att det är... ...förbannat trist, att somliga Affare tycker det är OK att välja ut sitt eget ja-sägande hov av snack-deltagare i sina trådar, samtidigt som man ändå envisas med att skriva i ett öppet forum.

    Jaja, jag tjôtar, men jag tycker att det påverkar hela forumet på ett negativt sätt.
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Ganska respektlöst av dig att klumpa ihop alla som får svara till " ja-sägande hov av snack-deltagare". Kanske inte helt konstigt om du blir ignorerad när du skriver sånt om folk.
  4. 2
    Ganska respektlöst av dig att klumpa ihop alla som får svara till " ja-sägande hov av snack-deltagare". Kanske inte helt konstigt om du blir ignorerad när du skriver sånt om folk.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #3
    Jag talar om den väljande Affarens perspektiv, inte om de svarande.
  6. 3
    Jag talar om den väljande Affarens perspektiv, inte om de svarande.
  7. Kerstimärta
    #4
    fast så är det ju inte.

    Men visst, man väljer när man iggar.
  8. 4
    fast så är det ju inte.

    Men visst, man väljer när man iggar.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Ja, det är klart. Det är ett sätt att välja ut vilken sorts svar man vill ha, i stället för att föra en öppen dialog.
  10. 5
    Ja, det är klart. Det är ett sätt att välja ut vilken sorts svar man vill ha, i stället för att föra en öppen dialog.
  11. Medlem sedan
    Jan 2009
    #6
    Jag håller med!
    Ha det gott!
  12. 6
    Jag håller med!
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Vet inte om jag vill kalla de som får lov att svara för ja-sägande hov, men ja jag tycker också att ignoreringar är trista.
  14. 7
    Vet inte om jag vill kalla de som får lov att svara för ja-sägande hov, men ja jag tycker också att ignoreringar är trista.
  15. Medlem sedan
    Apr 2008
    #8
    De flesta märker nog inte av det all, som jag ska vara ärlig. Om du inte påpekat det, skulle jag inte haft en aning om det.

    Fast det är klart, eftersom jag inte får ihop något eget hov av beundrare, så är jag kanske inte rätt person att uttala mej?
  16. 8
    De flesta märker nog inte av det all, som jag ska vara ärlig. Om du inte påpekat det, skulle jag inte haft en aning om det.

    Fast det är klart, eftersom jag inte får ihop något eget hov av beundrare, så är jag kanske inte rätt person att uttala mej?
  17. Medlem sedan
    Jun 2005
    #9

    Ja du tjatar

    släpp det nu...

    Det måste påverka dig ngt oerhört och det är ju inte bra/friskt eller för den delen normalt.

    En paus kanske?

    Jag har själv iggat en medlem här men även tagit bort den iggningen

    Sen kanske du ska tänka på hur du skriver...precis som om de som tillåts svara är ett koppel idioter.
    Medgång gör vänner, motgång prövar dem.

  18. 9
    Ja du tjatar släpp det nu...

    Det måste påverka dig ngt oerhört och det är ju inte bra/friskt eller för den delen normalt.

    En paus kanske?

    Jag har själv iggat en medlem här men även tagit bort den iggningen

    Sen kanske du ska tänka på hur du skriver...precis som om de som tillåts svara är ett koppel idioter.
  19. mandelblomma
    #10
    fast släpp det. Det tar liksom lite för stora proportioner.
  20. 10
    fast släpp det. Det tar liksom lite för stora proportioner.
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Men really? Ge dig nu, släpp det och gå vidare liksom... Så jädra tjatigt och negativt.
  22. 11
    Men really? Ge dig nu, släpp det och gå vidare liksom... Så jädra tjatigt och negativt.
  23. Medlem sedan
    Aug 2013
    #12
    Jag störs av det, ja. Att tala om för någon annan att vederbörande inte är "frisk" eller "normal", betraktar jag nog som sju gånger värre, än att beskriva utvalda svarare som ett hov av ja-sägare (som jag f.ö. förklarade innebörden av för Miko, längre upp).
  24. 12
    Jag störs av det, ja. Att tala om för någon annan att vederbörande inte är "frisk" eller "normal", betraktar jag nog som sju gånger värre, än att beskriva utvalda svarare som ett hov av ja-sägare (som jag f.ö. förklarade innebörden av för Miko, längre upp).
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #13
    Är du bortvald själv, mandelblomma?
  26. 13
    Är du bortvald själv, mandelblomma?
  27. Medlem sedan
    Aug 2013
    #14
    Möjligen lätt för dig att säga? Men kritiken bör naturligtvis främst riktas mot Aff, för att man inför en sådan i grunden korkad och odemokratisk funktion.
  28. 14
    Möjligen lätt för dig att säga? Men kritiken bör naturligtvis främst riktas mot Aff, för att man inför en sådan i grunden korkad och odemokratisk funktion.
  29. Medlem sedan
    Nov 2008
    #15
    Men det är inget att älta om och om igen. Seså, gå vidare nu!
  30. 15
    Men det är inget att älta om och om igen. Seså, gå vidare nu!
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16
    ehh va ? vad menar du ?
  32. 16
    ehh va ? vad menar du ?
  33. mandelblomma
    #17
    det är jag säkert av någon, inte en aning och det är inget jag heller funderar över.
  34. 17
    det är jag säkert av någon, inte en aning och det är inget jag heller funderar över.
  35. Medlem sedan
    Aug 2013
    #18
    Har du inte märkt det, så är du troligen inte det.
  36. 18
    Har du inte märkt det, så är du troligen inte det.
  37. Medlem sedan
    Aug 2013
    #19
    Gå vidare kan du göra själv - någon annanstans. Jag behöver inge "uppfostran".
  38. 19
    Gå vidare kan du göra själv - någon annanstans. Jag behöver inge "uppfostran".
  39. Medlem sedan
    Aug 2013
    #20
    Tyckte jag var ganska tydlig.
  40. 20
    Tyckte jag var ganska tydlig.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar