Ha, jag klarade det :)
Vikt
  1. Ännu en tjockis
    #1

    Ha, jag klarade det :)

    Mitt mål var ju att gå +/-0 på semestern, och det gick vägen!

    Igår vägde jag exakt lika mycket som jag gjorde för två veckor sedan :-) Så, trots midsommar och allt så höll jag målet. Försökte, och lyckades tydligen, motionera bort de kalorier jag drack och fokuserade på att inte ÄTA fel och för mycket.

    Nu är det lite lättare, hemma igen, men samtidigt fortfarande en utmaning. Bara att fokusera på målbilden och fortsätta framåt!!!
  2. 1
    Ha, jag klarade det :) Mitt mål var ju att gå +/-0 på semestern, och det gick vägen!

    Igår vägde jag exakt lika mycket som jag gjorde för två veckor sedan :-) Så, trots midsommar och allt så höll jag målet. Försökte, och lyckades tydligen, motionera bort de kalorier jag drack och fokuserade på att inte ÄTA fel och för mycket.

    Nu är det lite lättare, hemma igen, men samtidigt fortfarande en utmaning. Bara att fokusera på målbilden och fortsätta framåt!!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Grattis och mycket bra jobbat
  4. 2
    Grattis och mycket bra jobbat
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Kanon! Det går bara man vill
  6. 3
    Kanon! Det går bara man vill
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4

    Ha, jag klarade det :)

    Härligt!!! Bra jobbat!!
  8. 4
    Ha, jag klarade det :) Härligt!!! Bra jobbat!!
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Bra jobbat!
    Det är aldrig lätt när man gör en livsförändring som det innebär när man bestämmer sig för att gå ner i vikt.
  10. 5
    Bra jobbat!
    Det är aldrig lätt när man gör en livsförändring som det innebär när man bestämmer sig för att gå ner i vikt.
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Härligt! Bra gjort!
  12. 6
    Härligt! Bra gjort!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar