Hur har det gått Längtan2010?
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    Hur har det gått Längtan2010?

    Du har väl haft din op nu? Hoppas på bra resultat.
    Jag har inte fått tid för min operation än. Det känns otroligt jobbigt att inte ha ett datum att se "fram emot". Vi kan inte heller ha vårat återbesök förrän min OP.
    Så länge försöker vi med försök nr 13 här hemma..
  2. 1
    Hur har det gått Längtan2010? Du har väl haft din op nu? Hoppas på bra resultat.
    Jag har inte fått tid för min operation än. Det känns otroligt jobbigt att inte ha ett datum att se "fram emot". Vi kan inte heller ha vårat återbesök förrän min OP.
    Så länge försöker vi med försök nr 13 här hemma..
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Hej!! Va söt du är dom skriver å undrar. Ska uppdatera bloggen idag hoppas jag. Det har varit full rulle nu när vädret slog om å sommaren kom
    allt gick bra=jag vaknade igen .
    Skriver mer senare i el bloggo kram
    Www.vartanglabarn.blogg.se
  4. 2
    Hej!! Va söt du är dom skriver å undrar. Ska uppdatera bloggen idag hoppas jag. Det har varit full rulle nu när vädret slog om å sommaren kom
    allt gick bra=jag vaknade igen .
    Skriver mer senare i el bloggo kram
    Www.vartanglabarn.blogg.se
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Hej igen Emmet86! Nu finns operations-storyn uppe på min blogg.
    Håller tummarna för att ni får en tid så fort dom öppnar i höst! Men håller så klart mest tummarna för att försök nr 13 går bra
    stor stor kram!!
  6. 3
    Hej igen Emmet86! Nu finns operations-storyn uppe på min blogg.
    Håller tummarna för att ni får en tid så fort dom öppnar i höst! Men håller så klart mest tummarna för att försök nr 13 går bra
    stor stor kram!!
  7. Medlem sedan
    May 2014
    #4
    Hehe, då ska jag in o läsa
    Tack! Vi kör på som vanligt fram till OP. En minimal sannolikhet att det ska lyckas på egen hand finns ju och den vill vi inte missa :P Men vi är inställda på operation i höst. Då ska även sambon lämna ett till prov. Så får vi se...Denna väntan är det jobbigaste! Om man bara visste att det skulle gå och när, så kunde man ju vara inställd på det istället för att kolla i trosan varje gång mensen borde komma!
  8. 4
    Hehe, då ska jag in o läsa
    Tack! Vi kör på som vanligt fram till OP. En minimal sannolikhet att det ska lyckas på egen hand finns ju och den vill vi inte missa :P Men vi är inställda på operation i höst. Då ska även sambon lämna ett till prov. Så får vi se...Denna väntan är det jobbigaste! Om man bara visste att det skulle gå och när, så kunde man ju vara inställd på det istället för att kolla i trosan varje gång mensen borde komma!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar