Inga bebisar i mars?
Marsbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    Inga bebisar i mars?

    Hej! Är det ingen annan som ska få smått i mars? För oss verkar det som att vi får nr 2 om allt går bra. Liten chock var det allt när ettan bara hunnit bli fyra månader!
  2. 1
    Inga bebisar i mars? Hej! Är det ingen annan som ska få smått i mars? För oss verkar det som att vi får nr 2 om allt går bra. Liten chock var det allt när ettan bara hunnit bli fyra månader!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Hoppas

    Plussade för ett par dagar sedan och om allt går som de ska
    kommer vårt fjärde barn i början av mars... Har två missfall i bagaget så
    de känns som man vågar inte riktigt glädjas än...
    Hoppas pyret i magen vill stanna kvar och att vi blir fler här inne!
  4. 2
    Hoppas Plussade för ett par dagar sedan och om allt går som de ska
    kommer vårt fjärde barn i början av mars... Har två missfall i bagaget så
    de känns som man vågar inte riktigt glädjas än...
    Hoppas pyret i magen vill stanna kvar och att vi blir fler här inne!
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #3

    Inga bebisar i mars?

    Hej Jeylin, och grattis till plusset! Innan vi fick våt lille kille hade vi tre mf, så jag förstår precis hur du känner. Ja vi får hoppas att vi blir fler här och att de små håller sig kvar. Hur gamla är dina barn? Hinner du vila ngt när du blir trött? Hoppas du mår bra! Kramar Ylli
  6. 3
    Inga bebisar i mars? Hej Jeylin, och grattis till plusset! Innan vi fick våt lille kille hade vi tre mf, så jag förstår precis hur du känner. Ja vi får hoppas att vi blir fler här och att de små håller sig kvar. Hur gamla är dina barn? Hinner du vila ngt när du blir trött? Hoppas du mår bra! Kramar Ylli
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Hej ylli! Mina barn är födda 02,04 och 11 😃 än så länge har jag mått rätt bra...
    Lite ont i brösten å lite små illamående bara. Har tre väldigt olika graviditeter bakom om mig... Spännande att se hur denna blir. Hur mår du?
  8. 4
    Hej ylli! Mina barn är födda 02,04 och 11 😃 än så länge har jag mått rätt bra...
    Lite ont i brösten å lite små illamående bara. Har tre väldigt olika graviditeter bakom om mig... Spännande att se hur denna blir. Hur mår du?
  9. Medlem sedan
    Jul 2014
    #5
    Hej. Har en liten fundering. Jag har haft problem med min livmoder. Och jag har inte haft mens regelbundet på flera år. Efter min operation nu i juni så fick jag veta att allt skulle vara ok.
    För en vecka sen fick jag plusset. :-D det stod på testet 2-3v. Men då jag inte har en aning om när sista mensens dag skulle vart så känns det som om jag inte har någon koll.
    Sexet va runt 13,14 juni.
    Tror jag får en mars bebis. Va tror ni? :-D krångligt jag vet. ;-)
    Grattis till er!
  10. 5
    Hej. Har en liten fundering. Jag har haft problem med min livmoder. Och jag har inte haft mens regelbundet på flera år. Efter min operation nu i juni så fick jag veta att allt skulle vara ok.
    För en vecka sen fick jag plusset. :-D det stod på testet 2-3v. Men då jag inte har en aning om när sista mensens dag skulle vart så känns det som om jag inte har någon koll.
    Sexet va runt 13,14 juni.
    Tror jag får en mars bebis. Va tror ni? :-D krångligt jag vet. ;-)
    Grattis till er!
  11. Medlem sedan
    Jun 2014
    #6
    Hej! Jag ska (om allt går som det ska) ha bebis 2 mars.
    Mitt första barn å min sambos tredje. Till dig Nyckelpigan så borde jag blivit gravid ca 10 juni. I dag gick jag in i vecka 7 (6+0). Så du borde ju enligt sexet inte va många dagar efter :-D
  12. 6
    Hej! Jag ska (om allt går som det ska) ha bebis 2 mars.
    Mitt första barn å min sambos tredje. Till dig Nyckelpigan så borde jag blivit gravid ca 10 juni. I dag gick jag in i vecka 7 (6+0). Så du borde ju enligt sexet inte va många dagar efter :-D
  13. Medlem sedan
    Jul 2014
    #7
    Tack för svar. Va rätt chockad över pluset då jag fått info att jag inte kunde få barn men att dem hoppades att operationen skulle Funka. Men samtidigt så mådde jag så konstigt så jag hade det på känn. ��
  14. 7
    Tack för svar. Va rätt chockad över pluset då jag fått info att jag inte kunde få barn men att dem hoppades att operationen skulle Funka. Men samtidigt så mådde jag så konstigt så jag hade det på känn. ��
  15. Medlem sedan
    Jun 2014
    #8
    Grattis! Då gick det ju otroligt snabbt efter op :-) Förstår att du blev chockad ;-)
  16. 8
    Grattis! Då gick det ju otroligt snabbt efter op :-) Förstår att du blev chockad ;-)
  17. Medlem sedan
    Sep 2012
    #9
    Ylli, oj det var snabbt Jag misstänker att vi har nr 2 på gång och då tycker jag att det är snabbt när vår kille är 1 år och 1 månad. Ska köpa graviditetstest imorgon så får vi se om intuitionen är rätt Isf blir det en marsbebis!
  18. 9
    Ylli, oj det var snabbt Jag misstänker att vi har nr 2 på gång och då tycker jag att det är snabbt när vår kille är 1 år och 1 månad. Ska köpa graviditetstest imorgon så får vi se om intuitionen är rätt Isf blir det en marsbebis!
  19. Medlem sedan
    Jun 2014
    #10
    Antagligen! Tycker det verkar som dom flesta känner på sig brukar få plus Hoppas å lycka till :-)
  20. 10
    Antagligen! Tycker det verkar som dom flesta känner på sig brukar få plus Hoppas å lycka till :-)
  21. Medlem sedan
    Sep 2012
    #11
    Testade idag och det visade positivt! Så om allt går bra så får vi vårt andra mirakel i mitten av mars. Lycka!
  22. 11
    Testade idag och det visade positivt! Så om allt går bra så får vi vårt andra mirakel i mitten av mars. Lycka!
  23. Medlem sedan
    Jun 2014
    #12
    Grattis!
  24. 12
    Grattis!
  25. Medlem sedan
    Jul 2014
    #13
    Va hos gyn idag för att få veta om allt va som det skulle. ��
    Fick veta att jag nu är i vecka 5 och fick en fin bild på en liten prick
  26. 13
    Va hos gyn idag för att få veta om allt va som det skulle. ��
    Fick veta att jag nu är i vecka 5 och fick en fin bild på en liten prick
  27. Nr4/15
    #14
    Hoppa få höra hit efter 4 MF
  28. 14
    Hoppa få höra hit efter 4 MF
  29. amkj
    #15
    Testade förra veckan och plussade, enligt beräkningar är jag i vecka 5+2 ca! Ska till MVC nästa vecka, någon som redan varit där?
  30. 15
    Testade förra veckan och plussade, enligt beräkningar är jag i vecka 5+2 ca! Ska till MVC nästa vecka, någon som redan varit där?
  31. amkj
    #16
    Vad roligt! Har du fått göra ett ultraljud redan?
  32. 16
    Vad roligt! Har du fått göra ett ultraljud redan?
  33. Medlem sedan
    Jul 2014
    #17
    Ja då jag haft problem med livmodern. Och opererades i början av juni.
    Så läkaren ville se att allt va ok samt att jag visste inte hur långt gången ja va.
    Fick fin bild med. :-)
    Ska tillbaka på måndag då han vill se att hjärtat börjat slå som det ska. :-D
  34. 17
    Ja då jag haft problem med livmodern. Och opererades i början av juni.
    Så läkaren ville se att allt va ok samt att jag visste inte hur långt gången ja va.
    Fick fin bild med. :-)
    Ska tillbaka på måndag då han vill se att hjärtat börjat slå som det ska. :-D
  35. amkj
    #18
    Okej, vad skönt att du mår bra! :-) Roligt att få se så tidigt, jag hade också velat det. Mest för att man har så många funderingar... Hoppas du får se hjärtat på måndag då!! :-D
  36. 18
    Okej, vad skönt att du mår bra! :-) Roligt att få se så tidigt, jag hade också velat det. Mest för att man har så många funderingar... Hoppas du får se hjärtat på måndag då!! :-D
  37. Medlem sedan
    Jul 2014
    #19
    Jag har också många frågor men tyvärr så hade min gynekolog semester så jag fick en annan. Tyvärr va han tysk och prata väldigt knagglig svenska så jag förstod hälften ungefär.
    Ska tyvärr till han på måndag också men sen borde min gyn. Vara tillbaka. :-)
    Men det är bara att boka en tid så.gör dem säkert ett vaginalt ultraljud. :-)
    Lycka till!
  38. 19
    Jag har också många frågor men tyvärr så hade min gynekolog semester så jag fick en annan. Tyvärr va han tysk och prata väldigt knagglig svenska så jag förstod hälften ungefär.
    Ska tyvärr till han på måndag också men sen borde min gyn. Vara tillbaka. :-)
    Men det är bara att boka en tid så.gör dem säkert ett vaginalt ultraljud. :-)
    Lycka till!
  39. Medlem sedan
    Sep 2012
    #20
    Jag bor i Finland så för mig blir det inskrivning på mödrarådgivning om ca 3-4 veckor. Ultraljud har vi sen i ca v. 12.

    Intressant att följa med hur ni har det i Sverige med undersökningar och ultraljud
  40. 20
    Jag bor i Finland så för mig blir det inskrivning på mödrarådgivning om ca 3-4 veckor. Ultraljud har vi sen i ca v. 12.

    Intressant att följa med hur ni har det i Sverige med undersökningar och ultraljud
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar