Onsdag,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Onsdag,

    och det gäller att få ihop packningen. Samt hämta utlånade kläder på ett ställe och lämna tillbaka lånade dvd:er på ett annat. Köra F till kompis, och kanske besöka apoteket.
    Solen skiner.
  2. 1
    Onsdag, och det gäller att få ihop packningen. Samt hämta utlånade kläder på ett ställe och lämna tillbaka lånade dvd:er på ett annat. Köra F till kompis, och kanske besöka apoteket.
    Solen skiner.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Här öser det ner och det är ruggigt kallt.
    Jobbar hemifràn. Sambon är hemma och muttrar och lillebror ligger i en slags dvala framför tvn. Han skall till Belgien nästa vecka till bästisen, jag skulle köra ToR under dagen men började bli nervös, tror inte jag klarar 2 ggr 350 km under dagen och detta 2 ggr inom loppet av 5 dagar. Nu har jag hittat utmärkta tàg till Dunkerque som hamnar 2 mil fràn kompisen sà lillebror fàr àka själv. Skickade sms till mamman och fràgade om hon kunde hämta honom där i stället. Hon sa ok. Pustar ut.
  4. 2
    Här öser det ner och det är ruggigt kallt.
    Jobbar hemifràn. Sambon är hemma och muttrar och lillebror ligger i en slags dvala framför tvn. Han skall till Belgien nästa vecka till bästisen, jag skulle köra ToR under dagen men började bli nervös, tror inte jag klarar 2 ggr 350 km under dagen och detta 2 ggr inom loppet av 5 dagar. Nu har jag hittat utmärkta tàg till Dunkerque som hamnar 2 mil fràn kompisen sà lillebror fàr àka själv. Skickade sms till mamman och fràgade om hon kunde hämta honom där i stället. Hon sa ok. Pustar ut.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar