Jävla spruta i knät....
Ordet är fritt
  1. Kerstimärta
    #1

    Jävla spruta i knät....

    Ont som tusan gjorde den. Kortisonspruta. Inte själva införandet av sprutan. Men insprutandet av kortisonet? Varför?

    Kändes så jag nästan blev illamående...inuti knät på ngt läskigt sätt.

    Men, nu är jag helt bra.
  2. 1
    Jävla spruta i knät.... Ont som tusan gjorde den. Kortisonspruta. Inte själva införandet av sprutan. Men insprutandet av kortisonet? Varför?

    Kändes så jag nästan blev illamående...inuti knät på ngt läskigt sätt.

    Men, nu är jag helt bra.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Det är väl ett tecken på att sprutan träffade rätt så att säga.. Det är rätt vanligt att man får en smärta vid kortisonsprutor, men den ska gå över igen..
  4. 2
    Det är väl ett tecken på att sprutan träffade rätt så att säga.. Det är rätt vanligt att man får en smärta vid kortisonsprutor, men den ska gå över igen..
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Exakt varför vet jag inte, men sprutar man in något i någon led i kroppen som inte är frisk, så kan det väl helt enkelt göra ont. Det är så att det inte alls är något ovanligt att kortisonsprutor känns väldigt mycket, dock är det vad jag vet inte något samband mellan smärta och effekt.
    Hoppas du blir bra
  6. 3
    Exakt varför vet jag inte, men sprutar man in något i någon led i kroppen som inte är frisk, så kan det väl helt enkelt göra ont. Det är så att det inte alls är något ovanligt att kortisonsprutor känns väldigt mycket, dock är det vad jag vet inte något samband mellan smärta och effekt.
    Hoppas du blir bra
  7. Kerstimärta
    #4
    Så ska man inte ropa hej förrän man var över bäcken va?

    Snacka om ont sen när själva bedövning släppte inatt. Eller så hög smärta var det inte, men att den var dov och gick så på djupet.

    Men nu, nu är jag bra. Så jag klarar Scorpions ikväll förhoppningsvis.

    Tack ni som svarat så är jag lugnad att det är normalt med lite smärta.
  8. 4
    Så ska man inte ropa hej förrän man var över bäcken va?

    Snacka om ont sen när själva bedövning släppte inatt. Eller så hög smärta var det inte, men att den var dov och gick så på djupet.

    Men nu, nu är jag bra. Så jag klarar Scorpions ikväll förhoppningsvis.

    Tack ni som svarat så är jag lugnad att det är normalt med lite smärta.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar